Νέα Δημοκρατία: Το κράτος απουσιάζει και στα Εξάρχεια και στο Βοτανικό
Επίθεση κατά της κυβέρνησης εξαπέλυσε η ΝΔ με αφορμή την κατάληψη του χώρου όπου πρόκειται να κατασκευαστεί το τζαμί της Αθήνας.
Επίθεση κατά της κυβέρνησης εξαπέλυσε η ΝΔ με αφορμή την κατάληψη του χώρου όπου πρόκειται να κατασκευαστεί το τζαμί της Αθήνας.
Το αργότερο έως τον Νοέμβριο θα αποδοθεί στο κοινό το Φετιχιέ Τζαμί, γεγονός που θα προσθέσει ακόμη ένα συντηρημένο μνημείο στη Ρωμαϊκή Αγορά, μετά την πρόσφατη αποκατάσταση του Ωρολογίου Κυρρήστου (Αέρηδες), το οποίο, πλέον, είναι επισκέψιμο και στο εσωτερικό του.