Δήμος Άργους: “Έπεσαν” οι υπογραφές για το εργοστάσιο διαχείρισης απορριμάτων [pics, vid]
Έπεσαν σήμερα οι υπογραφές στο Δημαρχείο του Άργους για την σύμβαση κατασκευής του εργοστασίου διαχείρισης απορριμμάτων.
Απίστευτο project από τον γάλλο φωτογράφο Αντουάν Ρεπεσέ. Δείτε τις συγκλονιστικές φωτογραφίες.
Από το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» ξεκινά η επέκταση του προγράμματος ανακύκλωσης χαρτιού και σε άλλους δημόσιους χώρους - πέραν των σχολείων και των δημαρχείων - μετά την συνάντηση της αντιπεριφερειάρχη Κεντρικού Τομέα Ερμίνας Κυπριανίδου με τη διοίκηση του νοσοκομείου.
Ιδιαίτερα επιτυχημένη διαγράφεται η πορεία της ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών στην Ελλάδα, τα τελευταία τρία χρόνια, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας «Ανακύκλωση Συσκευών ΑΕ».