ΑΠΕΡΓΙΑ

Απεργία: Χάος στους δρόμους! Απίστευτη κίνηση – Χωρίς μετρό, τραμ, ηλεκτρικό!

Ηταν αναμενόμενο. Η 24ωρη απεργία στα Μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός) έχει αναγκάσει τους πάντες να πάρουν το αυτοκίνητό τους και έτσι σε όλους τους κεντρικούς δρόμους της Αττικής επικρατεί χάος.

Απεργία: Χάος στους δρόμους! Απίστευτη κίνηση – Χωρίς μετρό, τραμ, ηλεκτρικό!

Απεργία σήμερα σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ

Μέρα ταλαιπωρίας αναμένεται η σημερινή για όσους συνηθίζουν να χρησιμοποιούν Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ για τις καθημερινές τους μετακινήσεις στην πόλη. Οι εργαζόμενοι στα τρία μέσα προχωρούν σε 24ωρη απεργία.

Απεργία σήμερα σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ

Απεργία: Χωρίς Μετρό, Τραμ και Ηλεκτρικό την Πέμπτη

Ταλαιπωρία περιμένει το επιβατικό κοινό την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου οι εργαζόμενοι στο μετρό, τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και το τραμ, τραβούν χειρόφρενο. Οι εργαζόμενοι προχωρούν σε 24ωρη απεργία αντιδρώντας στη νομοθετική ρύθμιση με την οποία θα εκχωρείται στον ΟΑΣΑ η εμπορική εκμετάλλευση σταθμών και χώρων της ΣΤΑ.ΣΥ. 

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Κλειστα τη Δευτέρα τα Μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι λόγω απεργίας

Προειδοποιητική 24ωρη πανελλαδική απεργία για τη Δευτέρα (20.02.2017) κήρυξε η Πανελλήνια Ένωση Υπαλλήλων Φύλαξης Αρχαιοτήτων (ΠΕΦΥΑ), Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα όλα τα Μουσεία και οι Αρχαιολογικοί Χώροι να παραμείνουν κλειστά με το αναγκαίο προσωπικό ασφαλείας.

Κλειστα τη Δευτέρα τα Μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι λόγω απεργίας

Θεσσαλονίκη: 24ωρη απεργία για τους εργαζόμενους της Εγνατίας Οδού

Σε 24ωρη απεργία κατεβαίνουν την ερχόμενη Τρίτη 21 Φεβρουαρίου οι εργαζόμενοι στην Εγνατία Οδό, ζητώντας την ακύρωση των σχεδιασμών παραχώρησής της και την άμεση εγκατάσταση, εντός του 2017, ενός καθολικού ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος διοδίων "με διατήρηση του ύψους της χρέωσης σε επίπεδο κοινωνικά αποδεκτό και παράλληλη παροχή εκπτωτικών πακέτων σε συχνούς και επαγγελματίες χρήστες".

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

Απεργία πείνας άρχισαν οι πρόσφυγες του Ελληνικού

Σε απεργία πείνας προχώρησαν αρκετοί πρόσφυγες και μετανάστες που ζουν στο Ελληνικό διαμαρτυρόμενοι για τις συνθήκες διαβίωσης στις εγκαταστάσεις του παλαιού αερολιμένα και των γηπέδων χόκεϊ και μπέιζμπολ.

Απεργία πείνας άρχισαν οι πρόσφυγες του Ελληνικού