Ολοκληρώθηκαν οι πρώτες παρεμβάσεις για τα αναχώματα στον Έβρο
Στην ολοκλήρωση των πρώτων σημαντικών παρεμβάσεων για το κλείσιμο των ρηγμάτων στα αναχώματα του Έβρου και την έναρξη, εντός των επόμενων εβδομάδων νέων έργων της τάξης των 12 εκατομμυρίων ευρώ, τα οποία εγκρίθηκαν από το υπουργείο υποδομών, αναφέρθηκε ο αντιπεριφερειάρχης Έβρου, Δημήτρης Πέτροβιτς, στο περιθώριο της σημερινής συνεδρίασης του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας.