Αποκαλύφθηκαν οι ληστές του 37χρονου στην Καλαμάτα
Εξιχνιάστηκε η ληστεία σε βάρος ενός 37χρονου στο Ασπρόχωμα Καλαμάτας και για την υπόθεση αυτή, κατηγορούνται δύο 21χρονες γυναίκες και ένας 23χρονος άνδρας, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία, για ληστεία.