ΕΜΠΟΛΑ

Ξανά στο νοσοκομείο η νοσοκόμα που είχε μολυνθεί από Έμπολα

Η βρετανίδα νοσοκόμα Πολίν Κάφερκι, η οποία μολύνθηκε με τον ιό Έμπολα το 2014 ενώ περιέθαλπε ασθενείς στη Σιέρα Λεόνε, ξαναμπήκε στο νοσοκομείο στη Σκωτία για έλεγχο και η κατάστασή της είναι σταθερή, ανέφερε σήμερα η υπηρεσία υγείας της Γλασκόβης.

Ξανά στο νοσοκομείο η νοσοκόμα που είχε μολυνθεί από Έμπολα