Στην Πάτρα η πρώτη μονοήμερη αποβολή μαθητή για χρήση κινητού στο σχολείο: Κατήγγειλαν την διευθύντρια οι γονείς
Άρχισαν να ηχούν οι πρώτες «καμπάνες» με την απόφαση του υπουργείου Παιδείας που απαγορεύει στους μαθητές να χρησιμοποιούν τα κινητά...