Ένας πίδακας νερού- γίγας, προκάλεσε συναγερμό σήμερα το μεσημέρι στην περιοχή της Αγίου Ανδρέου στην Πάτρα πριν από την οδό Φιλοποίμενος και μούσκεψε τον τόπο.
Υποχωρεί το φαινόμενο συγκέντρωσης υδρογονανθράκων στο νερό του Αλιάκμονα που τροφοδοτεί την Εγκατάσταση Επεξεργασίας Νερού Θεσσαλονίκης, παρότι ακόμη δεν έχουν επιβεβαιωθεί τα αίτια και η προέλευση της ρύπανσης. Στο μεταξύ, οι δειγματοληψίες νερού συνεχίζονται με την ίδια συχνότητα, ενώ προκειμένου να καταστεί ακόμη πιο ευχερής η αντιμετώπιση τυχόν επεισοδίων ρύπανσης στο μέλλον, η ΕΥΑΘ εγκαινιάζει συνεργασία με τη ΔΕΗ, η οποία δεν αποκλείεται να ξεκινήσει στην πράξη ακόμη και μέσα στον Φεβρουάριο, για την ποιοτική παρακολούθηση των νερών στον ταμιευτήρα και τη διώρυγα του Αλιάκμονα.
Τη διαβεβαίωση ότι γίνονται όλες οι ενέργειες, από πλευράς του υπουργείου Περιβάλλοντος, της ΕΥΑΘ και των συναρμοδίων φορέων, ώστε να μην παρατηρηθεί το παραμικρό πρόβλημα στο πόσιμο νερό με το οποίο τροφοδοτείται στο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης, έδωσε ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτης Φάμελλος.
Επείγουσα προκαταρκτική εξέταση παρήγγειλε η εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, ύστερα από αναφορά της ΕΥΑΘ ΑΕ, σχετικά με τη ρύπανση δεξαμενής από την οποία τροφοδοτείται με πόσιμο νερό η Θεσσαλονίκη. Με έγγραφη εντολή του, ο διευθύνων την Εισαγγελία, Λάμπρος Τσόγκας, ζήτησε να διενεργηθεί έρευνα για τη διαπίστωση τυχόν αδικημάτων που συνδέονται με την προστασία του περιβάλλοντος, την έκθεση σε κίνδυνο, τη δηλητηρίαση πηγών και τροφίμων κ.ά..
Ο Άρης, γνωστός και ως κόκκινος πλανήτης, φαίνεται πως είναι… έτοιμος για αποίκηση. Γιατί εκεί οδηγούν τα τεράστια αποθέματα νερού, σε μορφή πάγου, που εντοπίστηκαν σε οκτώ διαφορετικά σημεία λίγο κάτω από την επιφάνειά του.
Μια φωτογραφία που κάνει τον γύρο του κόσμου προκαλεί σοκ και έρχεται από την Αργεντινή. Ένα κοριτσάκι πεσμένο στα γόνατα πίνει νερό από το έδαφος σε μια από τις πιο φτωχές περιοχές της χώρας.
Η Διεθνής Επιτροπή του Ερυθρού Σταυρού (ΔΕΕΣ) ανακοίνωσε σήμερα ότι αγοράζει καύσιμα ώστε να παράσχει καθαρό νερό για έναν μήνα σε ένα εκατομμύριο ανθρώπους στις πόλεις Χοντέιντα και Ταΐζ της Υεμένης.
Την προσοχή στους πολίτες να μην πίνουν νερό, πριν διεξαχθούν δειγματοληπτικοί έλεγχοι για την καταλληλότητα του εφιστά ο δήμος Μάνδρας, αν και αποκαταστάθηκαν νωρίτερα (γύρω στις 10 το πρωί) τα προβλήματα στο μισό δίκτυο ύδρευσης του δήμου.
Παντού λάσπες και απόγνωση. Παντού καταστροφή. Η Μάνδρα που χτυπήθηκε όπως και η Νεα Πέραμος από τις πλημμύρες την Τετάρτη θα κάνει πολύ καιρό για να συνέλθει από την φονική κακοκαιρία.
- Πρόκειται για το βακτήριο που προκαλεί τη νόσο των λεγεωνάριων με θνησιμότητα 50% σε νοσηλευόμενους
- Ανιχνεύτηκε στις 29 Αυγούστου στο δίκτυο νερού του νοσοκομείου "Παπαγεωργίου" σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ
- Το δίκτυο υδροδότησης του νοσοκομείου είναι σε άριστη κατάσταση λέει η διοίκηση του νοσοκομείου
- Τι μέτρα έλαβαν οι αρμόδιοι
- Το βράδυ της Παρασκευής (04.08.2017) χάλασαν οι αντλίες, μέσω των οποίων υδροδοτούνται οι δεξαμενές του νησιού
- Σε κάποια χωριά της Αίγινας το πρόβλημα υπάρχει εδώ και πέντε ημέρες
- Τι λέει ο πρόεδρος της κοινότητας Βαθέως, Ηλίας Γρυπαίος