Παναθηναϊκός: Νέα πρόταση σε Κουτρουμπή!
Η διοίκηση του Παναθηναϊκού, μετά τους Ζέκα και Μπεργκ, θέλει να κρατήσει για αρκετά χρόνια στην ομάδα και τον Γιώργο Κουτρουμπή, με την "πράσινη" ΠΑΕ να καταθέτει την Πέμπτη (13/10) την τελική πρότασή της στον Έλληνα αμυντικό για επέκταση της συνεργασίας τους.