ΠΑΟΚ – Θύρα 4: “Στηρίζουμε Σαββίδη, περήφανοι για όσα διαδραματίστηκαν με Ολυμπιακό”
Την συμπαράσταση του στον Ιβάν Σαββίδη για τον “... Πόλεμο που ξεκίνησε για την κάθαρση του ελληνικού ποδοσφαίρου” εξέφρασε μέσω ανακοίνωσή του ένας από τους πιο ιστορικούς συνδέσμους των Θεσσαλονικέων, ενώ για όσα έγιναν στο ματς με τον Ολυμπιακό τόνισε πως “... δεν καταδικάζουμε τα επεισόδια όπως δεν τα καταδίκασε και η πλειοψηφία της οικογένειας του ΠΑΟΚ”.