Επιμένει ο Παναθηναϊκός! “Απαιτούμε να συγκληθεί σύσκεψη”
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, όπως είχε αποκαλύψει από το βράδυ της Τρίτης ο Γιάννης Αλαφούζος, έστειλε επιστολή προς τον Ατρόμητο, την ΕΠΟ, το υφυπουργείο Αθλητισμού και την Αστυνομία, μέσω της οποίας ζητεί τη διενέργεια σύσκεψης.