Πτώση γέφυρας: "Από τη δεκαετία του '90 δεν έχει γίνει καμία συντήρηση" λέει η Δήμαρχος Καβάλας! - "Μπαλάκι" οι ευθύνες
- Εγκλωβίστηκε ένα βαρύ όχημα και ένα ΙΧ
- Εμείς είμαστε υπεύθυνοι αλλά... δεν ξέρουμε από γέφυρες λέει η Δήμαρχος στο newsIT.gr
- "Από τύχη δε θρηνήσαμε θύματα" λέει ο αντιπεριφερειάρχης
- Στην Καβάλα πηγαίνει εκτάκτως αύριο η υφυπουργός Μακεδονίας-Θράκης Κατερίνα Νοτοπούλου