Θεσσαλονίκη: Εργαζόμενοι στους ΟΤΑ στην είσοδο του ΥΜΑΘ – “Εις μνήμην των ανθρώπων που έχουμε χάσει”!
Σε εξέλιξη είναι αυτήν την ώρα συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, από εργαζομένους στους ΟΤΑ. Οι εργαζόμενοι βρίσκονται έξω από του υπουργείο Μακεδονίας- Θράκης στο πλαίσιο της 24ωρης πανελλαδικής απεργίας που κήρυξε η ΠΟΕ-ΟΤΑ για τους εργαζόμενους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση με αφορμή την κατάργηση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας από την κυβέρνηση...