“Ανασχηματισμός” σε Τράπεζες και ΔΕΚΟ
"Κόκκινη γραμμή" είναι για τους "θεσμούς" η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας, ενώ επιπλέον το ζήτημα της δομής του νέου Υπερταμείου Ιδιωτικοποιήσεων είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, όπως και η λίστα με τις πωλήσεις μετοχικών πακέτων εταιρειών του Δημοσίου.