Όλα έγιναν λίγο μετά τις 11:00 το βράδυ της Παρασκευής στην περιοχή του Μαρτίνου Φθιώτιδας και συγκεκριμένα στη θέση "Ζέση", όπου βρίσκεται ένα πρατήριο υγρών καυσίμων.
Οι έξι δράστες μπήκαν λίγο πριν από τις 6:00 το πρωί, σε πρατήριο υγρών καυσίμων, στο 19ο χλμ της εθνικής οδού Αθηνών - Κορίνθου, στο ύψος της Ελευσίνας.
Το απόγευμα ένας άνδρας, στην περιοχή του Πελοπίου, μπήκε σε βενζινάδικο και αφού ζήτησε να του βάλουν δωρεάν βενζίνη και οι ιδιοκτήτες αρνήθηκαν, άρχισε να προκαλεί σοβαρές φθορές στο βενζινάδικο, σπάζοντας τζαμαρίες και του καταστήματος και του αυτοκινήτου του ιδιοκτήτη.
Σπείρα από τρεις Έλληνες και δύο αλλοδαπούς, που εισήγαγε από τη Βουλγαρία χημικά προϊόντα με σκοπό τη νόθευση καυσίμων, εξαρθρώθηκε την Τρίτη (12.06.2018) από τη διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας σε συνεργασία με τη γενική διεύθυνση Τελωνείων και τον συντονισμό του συντονιστικού επιχειρησιακού κέντρου.
Κανονική μάχη τα ξημερώματα ανάμεσα σε αστυνομικούς και ληστές στην Αττική Οδό. Σύμφωνα με πληροφορίες, στις 3.30 το πρωί 7 άτομα εισέβαλλαν σε κατάστημα «Γρηγόρης» στο ρεύμα προς Ελευσίνα.
Ακόμη μία τραγωδία καταγράφηκε στο Ηράκλειο, μετά τον 36χρονο πατέρα που χθες έσβησε μπροστά στα μάτια των παιδιών του και της συζύγου του ενώ οδηγούσε.
Την ώρα εκείνη στο βενζινάδικο στο Κερατσίνι βρισκόταν μόνο ένας υπάλληλος. Ο άτυχος άνδρας πάγωσε βλέποντας ξαφνικά μπροστά τους τους κουκουλοφόρους ληστές.
Μεγάλης έκτασης λαθρεμπόριο και φοροδιαφυγή αποκάλυψε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ύστερα από έλεγχο που διενεργήθηκε σε πρατήριο υγρών καυσίμων στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής.
Σοκ προκαλεί το βίντεο από την κάμερα ασφαλείας στην ένοπλη ληστεία στο βενζινάδικο στον Σοκαρά. Η σφαίρα πέρασε «ξυστά» από τον ιδιοκτήτη που δεν προέβαλε την παραμικρή αντίσταση.
Ανθρωποκυνηγητό έχει εξαπολύσει η τοπική ΕΛ.ΑΣ. από χθες το βράδυ για τον εντοπισμό και την σύλληψη του ένοπλου ληστή που «χτύπησε» βενζινάδικο στον Σοκαρά Ηρακλείου.