Συμβαίνει τώρα:
Κίνηση στους δρόμους: Στο «κόκκινο» Κηφισός, κέντρο και Λεωφόρος Αθηνών - Καθυστερήσεις σε Αττική οδό και Ποσειδώνος
Κεντρική Μακεδονία

Θεσσαλονίκη: Συγκέντρωση και πορεία των εργαζομένων στους ΟΤΑ [pics]

Συγκέντρωση στο άγαλμα Βενιζέλου και πορεία μέχρι το υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης, έκαναν εργαζόμενοι στους Δήμους του νομού Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της 24ωρης πανελλαδικής απεργίας της ΠΟΕ-ΟΤΑ.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μεταξύ των αιτημάτων, είναι μόνιμη και σταθερή δουλειά, αυξήσεις στους μισθούς, υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας, δωρεάν δημόσιοι παιδικοί σταθμοί, μέτρα για την υγιεινή και την ασφάλεια των εργαζομένων, όπως δήλωσε η πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ και Δημοτικών Επιχειρήσεων Ν. Θεσσαλονίκης, Κλεοπάτρα Χοροζίδη.

Η πορεία των εργαζομένων, από το άγαλμα Βενιζέλου έως το ΥΜΑ-Θ, έγινε δια μέσου κεντρικών οδών της πόλης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ με φωτογραφίες από EUROKINISSI

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κεντρική Μακεδονία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κεντρική Μακεδονία: Περισσότερα άρθρα