Τοπικά Νέα

Κορονοϊός – Πάτρα: Πέθανε στα 54 ανεμβολίαστος εργαζόμενος σε νοσοκομείο που ήταν σε αναστολή

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αποφάσισε να μην κάνει το εμβόλιο και να βγει σε αναστολή εργασίας. Λίγο διάστημα μετά, ο κορονοϊός μπήκε στη ζωή του και η μάχη που έδωσε στην Πάτρα, έγινε πολύ γρήγορα άνιση…

Κατέληξε χθες (22-12-2021) από κορoνοιο στην ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών στο Ρίο, 54χρονος εργαζόμενος του τμήματος Πληροφορικής Του Νοσηλευτικού Ιδρύματος.

Ο εκλιπών ήταν πατέρας τριών παιδιών, ενώ από 20 Νοεμβρίου νοσηλευόνταν στη ΜΕΘ. Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος, ο 54χρονος ήταν ανεμβολίαστος και για αυτό το λόγο βρισκόταν σε καθεστώς αναστολής εργασίας.

Ο κ. Γιαννάκος καταλήγει στο tempo24, λέγοντας: «Συλληπητήρια στους οικείους και τους συναδέλφους. Ο 30ος συνάδελφος που χάνουμε σπό κορονοιο.»

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τοπικά Νέα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Τοπικά Νέα: Περισσότερα άρθρα