Τοπικά Νέα

Κρήτη: Αυτοκινητοπομπή για τον πολύπαθο ΒΟΑΚ! Έστειλαν μήνυμα για τα αναγκαία έργα [video]

Την πρώτη απόπειρα για τη δημιουργία της πρώτης Παγκρήτιας αυτοκινητοπομπής στο Βόρειο Οδικό άξονα της Κρήτης πραγματοποίησαν σήμερα, Κυριακή 1 Δεκεμβρίου, τα μέλη της ομάδας "SOS BOAK"...
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την πρώτη απόπειρα για τη δημιουργία της πρώτης Παγκρήτιας αυτοκινητοπομπής στο Βόρειο Οδικό άξονα της Κρήτης πραγματοποίησαν σήμερα, Κυριακή 1 Δεκεμβρίου, τα μέλη της ομάδας “SOS BOAK”.

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που είχε ως στόχο να αναδείξει τα προβλήματα στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης. Μέσα από τις δράσεις της εξάλλου, η συγκεκριμένη ομάδα επισημαίνει διαρκώς την ανάγκη , να προχωρήσουν έργα για την βελτίωση και την κατασκευή του πολύπαθου δρόμου.

Στις 11.00 το πρωί εκατοντάδες αυτοκίνητα συναντήθηκαν στο Βενζινάδικο στην Αγία Πελαγία, στο πάρκινγκ του καφέ. Από εκεί ξεκίνησε η αυτοκινητοπομπή με κατάληξη τη Μαρίνα Ρεθύμνου.

https://www.facebook.com/100002492228074/videos/2684567841636264/

Στη 13.00 το μεσημέρι από τη μαρίνα Ρεθύμνου ξεκίνησε η πρώτη προσπάθεια της παγκρήτιας αυτοκινητοπομπής. Αντίστοιχος συντονισμός προγραμματίστηκε και για τα Χανιά, στις 11 το πρωί με συνάντηση στο Λιμάνι της Σούδας και από εκεί αναχώρηση για το Ρέθυμνο.

Πηγή: cretapost.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τοπικά Νέα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Τοπικά Νέα: Περισσότερα άρθρα