Τοπικά Νέα

Ξάνθη: Η καλή πράξη της έφερε… 5.000 ευρώ!

Ο λόγος για μια γυναίκα που πριν από ένα χρόνο βρήκε στο δρόμο τα χαρτονομίσματα και τα παρέδωσε στην αστυνομία...

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Όπως διαβάζουμε στο thrakitoday, η γυναίκα βρήκε τα λεφτά στο πεζοδρόμιο ενώ πήγαινε επίσκεψη.
“Τα παιδιά μου ήταν πολύ περήφανα για αυτή μου την πράξη” αναφέρει η ίδια, που είναι μητέρα δύο ανήλικων παιδιών.

Το ποσό των 5.000 ευρώ παρέμεινε όλο αυτό το διάστημα στην Αστυνομική Διεύθυνση Ξάνθης, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει βρεθεί ο κάτοχός του…

Σήμερα το πρωί, τελικά δόθηκε στην κυρία Μιχαηλίδου ως κίνηση επιβράβευσης στην ανιδιοτελή πράξη της.

Ακούστε τι είπε η ίδια στο Ξάνθη FM100 :

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τοπικά Νέα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Τοπικά Νέα: Περισσότερα άρθρα