Σάββατο, 20 Απρ.
15oC Αθήνα

Λογαριασμός ρεύματος: Πάροχος ζήτησε συγγνώμη και επέστρεψε τα χρήματα στον καταναλωτή

Λογαριασμός ρεύματος: Πάροχος ζήτησε συγγνώμη και επέστρεψε τα χρήματα στον καταναλωτή

Ο λογαριασμός ρεύματος ήταν ο υψηλότερος που κλήθηκε να πληρώσει. Ο καταναλωτής όμως δεν έμεινε με σταυρωμένα τα χέρια…

Ένα ευχάριστο νέο για όσους δυσκολεύονται να πληρώσουν τους «φουσκωμένους» – λόγω της ρήτρας αναπροσαρμογής – λογαριασμούς του ρεύματος, ανακοίνωσε η δικηγόρος Αριάδνη Νούκα μιλώντας στο Mega. Σύμφωνα με όσα είπε η κ. Νούκα, πάροχος μετά από συνεχείς αντιρρήσεις μηδένισε ρήτρα άνω των 900 ευρώ και επέστρεψε χρήματα στον καταναλωτή.

«Είναι πρόβλημα αυτό με τους λογαριασμούς. Τώρα έχουμε την παρέμβαση για επιστροφή έως 600 ευρώ, αλλά εξακολουθεί να είναι πρόβλημα. Έχουμε ένα καλό νέο. Πάροχος μετά τις αντιρρήσεις, όχι μόνο έβγαλε τη ρήτρα αναπροσαρμογής, αλλά επιστρέφει τα χρήματα στον καταναλωτή. Ζήτησαν και συγνώμη για την ταλαιπωρία και την αναστάτωση. Αυτό δεν έχει ξαναγίνει», είπε η κ. Νούκα.

«Η ρήτρα αναπροσαρμογής ήταν 987,12 ευρώ, κάναμε τις αντιρρήσεις και επιστράφηκε το ποσό. Χρέωσαν μια ρήτρα αναπροσαρμογής εκεί που δεν έπρεπε να χρεώσουν. Είπαμε τους τεκμηριωμένους ισχυρισμούς μας και έμεινα έκπληκτη που μας γύρισαν χρήματα πίσω. Μέχρι τώρα αφαιρούσαν μόνο τη ρήτρα, αλλά τώρα επιστρέφονται και τα χρήματα και δε χρειάζεται ο άνθρωπος να πάει στα δικαστήρια», πρόσθεσε.

Η κ. Νούκα μίλησε και για δικαστική απόφαση που απαγορεύει στα funds να κάνουν πλειστηριασμούς. «Υπάρχουν δικαστικές αποφάσεις που δεν αναγνωρίζουν τη νομιμοποίηση των εταιριών διαχείρισης των funds να προχωρήσουν είτε σε δικαστική διεκδίκηση των χρημάτων των δανείων, είτε σε κατάσχεση και πλειστηριασμό.

Τώρα με απόφαση Εφετείου, εταιρίες διαχείρισης των δανείων που έχουν αγοράσει τα funds δεν έχουν τη νομιμοποίηση να επιβάλουν κατάσχεση και πλειστηριασμό. Με αυτόν τον τρόπο ένας συμπολίτης μας έσωσε την περιουσία του. Ανεστάλη ο πλειστηριασμός», ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Νούκα.

Τοπικά Νέα Τελευταίες ειδήσεις