Παρασκευή, 26 Απρ.
20oC Αθήνα

Στη Θεσσαλονίκη του κορονοϊού στοιβάζουν σα σαρδέλες τους επιβάτες στα λεωφορεία (pics)

Στη Θεσσαλονίκη του κορονοϊού στοιβάζουν σα σαρδέλες τους επιβάτες στα λεωφορεία (pics)
ΦΩΤΟ THESSTODAY

Την στιγμή που η χώρα βρίσκεται σε επικίνδυνη φάση για τον κορoνοϊό, με τα μέτρα προστασίας να αλλάζουν και να γίνονται αυστηρότερα, στον ΟΑΣΘ η κατάσταση είναι… σα να μη συμβαίνει τίποτα.

Αυτό δηλώνουν επιβάτες αλλά και υπάλληλοι του οργανισμού στο thesstoday…

Η κατακόρυφη αύξηση των κρουσμάτων τις τελευταίες μέρες, φαίνεται να θορύβησε το υπουργείο Μεταφορών, που ανακοίνωσε εσπευσμένα ότι ξεκινά ανάκληση αδειών του προσωπικού στις δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας.

Τι συμβαίνει στη Θεσσαλονίκη; Δεκάδες επιβάτες, στοιβαγμένοι σαν «σαρδέλες», εμφανίζονται σχεδόν σε κάθε λεωφορείο του ΟΑΣΘ, ιδιαίτερα στις γραμμές κορμού και κυρίως τις ώρες αιχμής.

Συγκεκριμένα, χθες στο λεωφορείο της γραμμής 10 περίπου στις 12:00 το μεσημέρι, όχι μόνο δεν τηρούνταν οι απαραίτητες αποστάσεις, αλλά αρκετός κόσμος ήταν όρθιος, μύτη με μύτη, σε άθλιες συνθήκες συνωστισμού.

Σύμφωνα με δηλώσεις ενός επιβάτη στο Thesstoday, αυτή η κατάσταση παρατηρείται καθημερινά, με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ να αργούν όλο και περισσότερο.

«Υπήρξε μέρα που έκανα 1.30 ώρα να μετακινηθώ από την Σταυρούπολη έως την Αριστοτέλους. Φτάνει πια η κοροϊδία και οι ψεύτικες υποσχέσεις με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Δεν είναι λογικό να λένε κάτι καινούριο κάθε μήνα, αλλά εδώ και χρόνια να έχουμε τα ίδια λεωφορεία, με την μόνη διαφορά να λιγοστεύουν αντί να αυξάνονται.

Η κατάσταση με τον κορονοϊό δεν βοηθάει, πόσο ασφαλή μπορεί να σε κρατήσει μόνο η μάσκα με τόσους ανθρώπους κολλημένους γύρω σου;» καταλήγει ο ίδιος.

Επίσης, όπως αναφέρει οδηγός λεωφορείου του ΟΑΣΘ στο Thesstoday, το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν υπάρχουν οδηγοί, αλλά ότι δεν υπάρχουν λεωφορεία.

«Δεν χρειαζόμαστε επιπλέον οδηγούς, τι να τους κάνουμε όταν δεν υπάρχουν λεωφορεία που να λειτουργούν. Όσον αφορά τα νέα μέτρα, όσο μπορούμε βοηθάμε την κατάσταση με τον συνωστισμό και τις μάσκες. Υπήρξαν περιστατικά με οδηγούς να τσακώνονται λόγω αυτού».

Την ίδια στιγμή, πέρα από τις συνθήκες συνωστισμού, σε αρκετά λεωφορεία δεν λειτουργεί ο κλιματισμός, δημιουργώντας μία κατάσταση αποπνικτική και ανυπόφορη.

«Αν οι νέοι δυσκολεύονται να αναπνεύσουν και να αντέξουν αυτές τις συνθήκες, ας σκεφτούμε τους ηλικιωμένους ή άτομα με αναπνευστικά προβλήματα. Ίσως όταν αρχίσουν οι λιποθυμίες μέσα στα αστικά, καταλάβουν πως πρέπει να λάβουν ισχυρότερα μέτρα. Η θερμοκρασία σίγουρα φτάνει πάνω από 35 βαθμούς Κελσίου.» δηλώνει επιβάτης στο Thesstoday.

Ο πρόεδρος του Συνδικάτου των Εργαζομένων Δημήτρης Τσερμενίδης μιλώντας στο Thesstoday επισημαίνει πως το πρόβλημα ξεκινάει από την έλλειψη λεωφορείων και όχι των οδηγών.

«Με τους οδηγούς που διαθέτουμε αυτή τη στιγμή, θα μπορούσαμε να είχαμε στους δρόμους 400-450 λεωφορεία. Βέβαια, λειτουργούν μόνο περίπου 180, ούτε καν τα μισά, με τα περισσότερα να έχουν βλάβες.

Δεν θα είχε νόημα αν είχαν ανακληθεί άδειες, καθώς χωρίς λεωφορεία, πολλοί οδηγοί μένουν άπραγοι» αναφέρει ο κ. Τσερμενίδης.

Πηγή: thesstoday

Τοπικά Νέα Τελευταίες ειδήσεις