Τετάρτη, 24 Απρ.
23oC Αθήνα

Σύγκρουση λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη – Τραυματίστηκε μία γυναίκα

Σύγκρουση λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη – Τραυματίστηκε μία γυναίκα

Το τροχαίο ατύχημα μεταξύ δύο λεωφορείων του ΟΑΣΘ έγινε το μεσημέρι, στην Νέα Πολιτεία Ευόσμου, στην οδό Σμύρνης, λίγο πριν από τον τερματικό σταθμό των λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ.

Μάλιστα, όπως λένε τα μέλη της ΔΑΣ ΟΑΣΘ, τραυματίστηκε ελαφρά μία γυναίκα, η οποία μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με το thestival, τα μέλη της ΔΑΣ ΟΑΣΘ αναφέρουν ότι:

«Την Τετάρτη 26-5 νωρίς το μεσημέρι στην Νέα Πολιτεία Ευόσμου και στην οδό Σμύρνης λίγο πριν από τον τερματικό σταθμό των λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ 21 και 32, λεωφορείο τύπου Scania (με ηλικία άνω των 23 ετών) χτύπησε στο πίσω μέρος άλλο λεωφορείο του ΟΑΣΘ που εκείνη την ώρα ήταν σταματημένο στη στάση.

Παρά την υπερπροσπάθεια του οδηγού να χρησιμοποιήσει όλα τα μέσα πέδησης του οχήματος (φρένα-χειρόφρενο) για να ακινητοποιήσει το όχημα αυτό στάθηκε αδύνατο. Από τη σύγκρουση των δυο λεωφορείων τραυματίστηκε ελαφρά μια γυναίκα η οποία διακομίστηκε στο νοσοκομείο. Τα θύματα δεν ήταν περισσότερα επειδή η σύγκρουση έγινε μια στάση πριν από το τέρμα και έτσι ο περισσότερος κόσμος είχε αποβιβαστεί. Τα συγκεκριμένα τύπου λεωφορεία ο ΟΑΣΘ τα χρησιμοποιεί και τη νύχτα ως υπηρεσιακά για να μεταφέρει από και προς τη δουλειά τους εργαζόμενους οδηγούς δηλ. μερικά από τα σαπάκια κυκλοφορούν 24 ώρες το 24ωρο».

Εργαζόμενοι, μέλη της ΔΑΣ ΟΑΣΘ κάνουν λόγο για «προμελετημένο έγκλημα εις βάρος επιβατών και εργαζομένων», αναφερόμενοι στην παλαιότητα των οχημάτων αλλά και στην έλλειψη συντήρησής τους.

Σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν μεταξύ άλλων:

«Πριν από ένα χρόνο είχαμε καταγγείλει με δελτίο τύπου το γεγονός ότι λεωφορείο του ΟΑΣΘ κινδύνεψε να προκαλέσει σοβαρό ατύχημα λόγω βλάβης στα φρένα ενώ κινούνταν επί της οδού Μοναστηρίου.

Είχαμε θέσει και τότε διάφορα ζητήματα που αφορούσαν την διαδικασία συντήρησης των συγκεκριμένων λεωφορείων τύπου Scania αλλά και συνολικά όλων των λεωφορείων.

Επίσης κάναμε αναφορά στον τρόπο ελέγχου των λεωφορείων στα ΚΤΕΟ αλλά κυρίως το βασικό ερώτημα είναι πως μετά από 23 χρόνια λειτουργίας αυτά τα οχήματα που έχουν φτάσει και έχουν ξεπεράσει το όριο ηλικίας κυκλοφορούν ακόμα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης»;

 

Τοπικά Νέα Τελευταίες ειδήσεις