Τοπικά Νέα

Σύμη – Κορονοϊός: Κραυγή αγωνίας από τον δήμαρχο! “Έχουμε κέντρο υγείας δίχως γιατρούς”

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι της Σύμης σχετικά με την υγειονομική τους φροντίδα μίλησε στο Mega, ο δήμαρχος του νησιού, Λευτέρης Παπακαλοδούκας.

Oπως καταγγέλλει ο δήμαρχος, οι κάτοικοι της Σύμης αναγκάζονται να πηγαίνουν για εξετάσεις και γιατρούς στη Ρόδο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται και για τον κίνδυνο διασποράς του κορονοϊού. “Παρά το γεγονός ότι στο νησί υπάρχει ιατρικό κέντρο δεν υπάρχουν γιατροί για να το στελεχώσουν”.

Οι Συμιακοί δεν έχουν την δυνατότητα καν να υποβληθούν σε τεστ κορoνοϊού στο νησί τους καταγγέλλει ο δήμαρχος που κάνει λόγο για πλήρη εγκατάλειψη των νησιών. Η Σύμη αυτή τη στιγμή έχει δύο αγροτικούς ιατρούς για 3.000 μόνιμους κατοίκους και 500 παιδιά στα σχολεία…

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τοπικά Νέα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Τοπικά Νέα: Περισσότερα άρθρα