Θεσσαλία

Δύο άνθρωποι ήρθαν σε επαφή με επικίνδυνο φάκελο στο ΤΕΙ Θεσαλίας

Ο φάκελος στάλθηκε νωρίτερα στο ΤΕΙ και προκλήθηκε μεγάλη αναστάτωση...
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αυτή την ώρα ειδική ομάδα της ΕΜΑΚ προχωρά στη διαδικασία απολύμανσης των ανθρώπων που ήρθαν σε επαφή, οι οποίοι και θα κάνουν εξετάσεις στο νοσοκομείο της Λάρισας.

Ο φάκελος βρίσκεται στη διαδικασία του σφραγίσματος από την ΕΜΑΚ και θα σταλεί στο Χημείο του Κράτους για έλεγχο. Το περιεχόμενο του φακέλου δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Θεσσαλία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Θεσσαλία: Περισσότερα άρθρα