weather-icon °C AΘΗΝΑ

Θεσσαλονίκη: Άρθρο διαφήμιση – Αποθεώνει την πόλη η Ολλανδή blogger που την επισκέφθηκε!

Θεσσαλονίκη: Άρθρο διαφήμιση – Αποθεώνει την πόλη η Ολλανδή blogger που την επισκέφθηκε!

Τι ξεχώρισε η Ολλανδή blogger στη Θεσσαλονίκη; Η λίστα με τα δυνατά της στοιχεία είναι μακριά…

Το ξενοδοχείο στο οποίο έμεινε η Ολλανδή blogger, βραβευμένο με «Green Κey» και με διαχείριση φιλική προς το περιβάλλον… Το υγιεινό πρωινό, η ομορφιά της πόλης και η αίσθηση -όπως λέει- ότι σε ταξιδεύει στο χρόνο…

Η θέα του Θερμαϊκού, οι βόλτες στη Λεωφόρο Νίκης και στην Άνω Πόλη, η ιδανική- για παιδιά και ενήλικες-πλατεία Αριστοτέλους, ο ποδηλατόδρομος της παραλίας, που μπορεί κάποιος να τον διανύσει νοικιάζοντας ποδήλατα με δύο ή τέσσερις τροχούς, αλλά και άμαξα με άλογο, το παγωτό στα Λαδάδικα με τα πολύχρωμα κτήρια και το πειρατικό καράβι που αρμενίζει στον Κόλπο της Θεσσαλονίκης… Για τα παιδιά, σημειώνει -ανάμεσα στα άλλα- ως πολύ διασκεδαστικό το γεγονός, ότι τάισαν τα περιστέρια στις πλατείες και ανακάλυψαν έναν μικρό ναό στο κέντρο της πόλης, όπου είχαν τη δυνατότητα να ψάξουν για τις δεκάδες χελώνες που ζουν εκεί…

Η Nehoray επισημαίνει ότι οι ρίζες της ιστορίας της Θεσσαλονίκης φτάνουν μέχρι την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου και προσθέτει ότι η πόλη είναι γεμάτη από μνημεία, αλλά και εντυπωσιακά σε μέγεθος αρχιτεκτονήματα, όπως τα βυζαντινά τείχη της. Χαρακτηρίζει τη Θεσσαλονίκη ως μια από τις ομορφότερες πόλεις στην Ελλάδα, επισημαίνοντας ότι θα μαγέψει όποιον θελήσει να μάθει περισσότερα για αυτήν, να βιώσει την καθημερινή ζωή, να ανακαλύψει την ιστορία της και να νιώσει το συναίσθημα ενός νοερού ταξιδιού στον χρόνο. Συνιστά δε, την εξερεύνηση της πόλης με τη βοήθεια ξεναγού.

Η Sharon Nehoray πραγματοποίησε ένα 10ήμερο οδοιπορικό στην ηπειρωτική Ελλάδα, με το σύζυγο και τα τρία της παιδιά, πριν καταλήξει στην Θεσσαλονίκη για ένα διήμερο press trip που οργάνωσε για εκείνη ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Γραφείο του ΕΟΤ Κάτω Χωρών. Είναι υπεύθυνη συντάκτις της ιστοσελίδας www.moeders.nu που απευθύνεται σε γυναίκες και μητέρες 25-45 ετών κι έχει 93.000 επισκέπτες το μήνα._

#TAGS MM