Τρίτη, 19 Μαρ.
13oC Αθήνα

Θεσσαλονίκη: Αυτοί είναι οι τρεις φίλοι που τόλμησαν και κέρδισαν το μεγάλο στοίχημα τα χρόνια της κρίσης [pics]

Θεσσαλονίκη: Αυτοί είναι οι τρεις φίλοι που τόλμησαν και κέρδισαν το μεγάλο στοίχημα τα χρόνια της κρίσης [pics]

Αποφάσισαν να αφιερώσουν χρόνο και να ρισκάρουν. Το τελικό αποτέλεσμα τους κάνει να ποζάρουν χαμογελαστοί στη Θεσσαλονίκη…

Λένε πως δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευλογία από το να κάνεις το χόμπι σου επάγγελμα. Υπό αυτή τη λογική, η ιδρυτική ομάδα της μικροζυθοποιίας Sknipa είναι τυχερή καθώς μετουσίωσε την αγάπη της σε επάγγελμα.

Μέσα σε λίγα χρόνια η τριμελής ομάδα που αποτελείται από τον Άγγελο Κανιατσάκη, τον Γιώργο Χαριτίδη και τον Γιώργο Γκουτζιούρη οι οποίοι, όπως χαρακτηριστικά λένε, είναι φίλοι, κουμπάροι και συνεργάτες, δημιούργησαν μία πρότυπη μικροζυθοποιία. Στις αρχές, μάλιστα, του Δεκεμβρίου η Sknipa έκανε το πρώτο της μεγάλο άνοιγμα, ανοίγοντας πλώρη για Αμερική και συγκεκριμένα το Λος Άντζελες. Είχε προηγηθεί η Κύπρος, ενώ ο επόμενος στόχος, είναι η χώρα του Ανατέλλοντος Ήλιου, η Ιαπωνία.

“Κλειδί για τη μπύρα το μεράκι μας”

Αν και η εταιρεία μετρά μόλις τρία χρόνια ζωής, όλα ξεκίνησαν όπως θυμάται ο Άγγελος Κανιατσάκης, ένας εκ των ιδρυτών, το 2010. «Ξεκινήσαμε σαν μια παρέα οικιακών ζυθοποιών. Το μόνο που είχαμε στα χέρια μας, ήταν το μεράκι μας, επαρκείς γνώσεις για το πως θα φτιάξουμε την δική μας αγνή μπύρα και κυρίως την επιθυμία για να πειραματιστούμε σε νέες συνταγές μπύρας.

Το 2015 δημιουργήσαμε τη δική μας μικροζυθοποιία, την Πρότυπη Μικροζυθοποιία Θεσσαλονίκης, που προσφέρει μία μπίρα απαστερίωτη και αφιλτράριστη. Μια μπύρα με πλούσια αρώματα και γεύσεις» σημειώνει ο κ. Κανιατσάκης τονίζοντας πως «στόχος μας είναι να στηρίξουμε την Ελλάδα. Για αυτό, τα υλικά τα οποία χρησιμοποιούμε για την παραγωγή του τελικού προϊόντος είναι σε ποσοστό 80%, ελληνικής προέλευσης. Ακόμα και τα μηχανήματα μας, είναι κατασκευασμένα στην Ελλάδα».

Οι τρεις φίλοι που κέρδισαν το στοίχημα

Σήμερα η Sknipa προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό, που μπορεί να την βρει σε σούπερ μάρκετ, κάβες αλλά και εστιατόρια και μπυραρίες, τέσσερις διαφορετικές ετικέτες μπίρας ενώ δημιουργεί και επετειακές. Οι εξαγωγές της για το 2018 διαμορφώθηκαν στο 20% επί της συνολικής της παραγωγής που την τρέχουσα χρονιά, έφτασε τα 800hl, όταν το 2017 ήταν μόλις στα 40hl. Για την επόμενη χρονιά ο στόχος της ομάδας της Sknipa είναι ο διπλασιασμός της παραγωγής.

«Στις αρχές του μήνα στείλαμε τις πρώτες 30.000 φιάλες στην Αμερική και συγκεκριμένα στο Λος Άντζελες, όπου όσοι αγαπούν τη μπύρα, θα έχουν τη δυνατότητα να τις δοκιμάσουν κυρίως σε ελληνικά εστιατόρια. Στα σχέδια μας είναι το περαιτέρω άνοιγμα στην αγορά της Αμερικής αλλά και η είσοδος στην αγορά της Ιαπωνίας, από την επόμενη χρονιά» σημειώνει ο κ. Κανιατσάκης επισημαίνοντας πως η αρχή έγινε από την Κύπρο, όπου οι φίλοι της μπίρας μπορούν να την γευτούν σε μπιραρίες και εστιατόρια.

Πηγή: voria.gr

Τοπικά Νέα Τελευταίες ειδήσεις