Πέμπτη, 25 Απρ.
20oC Αθήνα

Θεσσαλονίκη: Έως και 95% η πτώση στην κίνηση των ταξί

Θεσσαλονίκη: Έως και 95% η πτώση στην κίνηση των ταξί
ΦΩΤΟ GRTIMES

“Μαύρες” οι μέρες του lockdown για τον κλάδο των ταξί, όπως αναφέρει στο ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κλήμης Λεοντιάδης.

Χαρακτηριστικές είναι οι φωτογραφίες του GRTIMES, με τις ουρές στις πιάτσες να είναι τεράστιες και την πελατεία… μηδενική.

“Σε εμάς έχει πέσει η δουλειά στο 95%. Δεν υπάρχει κανένας για να μεταφέρουμε. Οι εικόνες που βλέπετε με τις ουρές των ταξί στα ΚΤΕΛ είναι πραγματικές, διότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν 3 ή 4 δρομολόγια λεωφορείων τα οποία θα κοπούν. Στην πόλη ο κόσμος δεν κινείται. Στα αεροδρόμια η κίνηση είναι μηδενική, διότι δεν πετούν αεροπλάνα. Η κατάσταση έχει γίνει απελπιστική”, αναφέρει στο GRTimes ο κ. Λεοντιάδης.

Η τραγική κατάσταση που περιγράφει και ο πρόεδρος του σωματείου, έχει οδηγήσει τους εκατοντάδες επαγγελματίες του κλάδου σε απόγνωση με την αγωνία τους για το πως θα συντηρήσουν τις οικογένειες τους, να αυξάνεται κάθε μέρα και πιο πολύ. Είτε έχει δουλειά, είτε δεν έχει, η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών είναι αναγκασμένη να βγει στους δρόμους της πόλης και να αναζητήσει 1, 2 πελάτες, για να προσπαθήσει να μειώσει όσο γίνεται τη «χασούρα».

Επιβατικό κοινό όμως δεν υπάρχει και αυτός είναι ο βασικός λόγος που οι Θεσσαλονικείς παρατηρούν δεκάδες πολλές φορές αυτοκίνητα, να περιμένουν στις πιάτσες του κέντρου αλλά και πολλών άλλων περιοχών του πολεοδομικού συγκροτήματος.

Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες του GRTimes, στην πιάτσα των ΚΤΕΛ Μακεδονία χθες το μεσημέρι, περίμεναν τουλάχιστον 48 ταξί, ενώ τα δρομολόγια των λεωφορείων ήταν ελάχιστα.

«Κάνουμε 5 έως 15 ευρώ τζίρο την ημέρα»

Ο κ. Λεοντιάδης, αναφέρει ότι μετά τις 21:00 το βράδυ, οι περισσότεροι οδηγοί ταξί κλείνουν τα αυτοκίνητά τους, ενώ βρίσκονται σε επιφυλακή μόνο ορισμένα αυτοκίνητα για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Ωστόσο, ακόμη και κατά τη διάρκεια της ημέρας, ο συνολικός τζίρος δεν ξεπερνά τα 15 ευρώ, επισημαίνοντας την ανάγκη για μέτρα στήριξης στον κλάδο των ταξί.

“Δε μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι. Η κυβέρνηση πρέπει να επιδοτήσει και τον κλάδο των ταξί. Στην πρώτη καραντίνα, δόθηκαν 800 ευρώ αλλά στην πόλη λειτουργούσαν 300 ταξί. Τώρα λειτουργούν περίπου 2000 ταξί, πράγμα που σημαίνει ότι δε θα πάρουμε τίποτα”, αναφέρει ο κ. Λεοντιάδης ενώ τονίζει: “είναι δυνατόν να δουλεύουμε με ένα πελάτη; Σε μία πόλη σαν τη Θεσσαλονίκη, που υποτίθεται ο στόχος μας είναι να αποσυμφορίσουμε τον ΟΑΣΘ και ενώ δεν υπάρχει άλλο Μέσο Μαζικής Μεταφοράς, επιβάλλουν στα ταξί να μεταφέρουν μόνο έναν πολίτη;”

Σημειώνεται ότι μετά την εφαρμογή του νέου καθολικού lockdown, όπως ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός, σε όλη τη χώρα οι επιβαίνοντες στο ταξί θα είναι ένας πλην του οδηγού, γεγονός που αναμένεται να δυσκολέψει ακόμη περισσότερο τις προσπάθειες για την επιβίωση του κλάδου.

Τοπικά Νέα Τελευταίες ειδήσεις