Τοπικά Νέα

Θεσσαλονίκη: Γρονθοκόπησε οδηγό λεωφορείου του ΟΑΣΘ και έγινε καπνός

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε πλήρη εξέλιξη οι έρευνες στη Θεσσαλονίκη, για την επίθεση σε οδηγό λεωφορείου του ΟΑΣΘ. Ο δράστης τον γρονθοκόπησε και κατάφερε να απομακρυνθεί πριν φτάσει η αστυνομία…

Ακόμα ένα περιστατικό βίας καταγράφηκε εναντίον οδηγού του ΟΑΣΘ. Αυτή τη φορά το επεισόδιο σημειώθηκε στη 01.00 τη νύχτα της περασμένης Τρίτης (27-09-2022) στη νυχτερινή γραμμή Αεροδρομίου, στο ύψος της Καμάρας, όταν επιβάτης γρονθοκόπησε τον οδηγό.

Ειδοποιήθηκε η Αστυνομία και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το οποίο μετέφερε τον οδηγό στο εφημερεύον νοσοκομείο για την παροχή Πρώτων Βοηθειών, ενώ το δρομολόγιο δεν ολοκληρώθηκε, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση που εξέδωσε η διοίκηση του Οργανισμού.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης επικοινώνησε με τον οδηγό για να του εκφράσει τις ευχές του για ταχεία ανάρρωση, τονίζοντας ότι ο Οργανισμός βρίσκεται στο πλευρό του και καταδικάζοντας απερίφραστα τα περιστατικά βίας.

Ο κ. Ταγγίρης, με αφορμή το περιστατικό δηλώνει στο thestival.gr, ότι ο ΟΑΣΘ δεν πρόκειται ποτέ να ανεχθεί τέτοιες συμπεριφορές εναντίον του προσωπικού του. Ταυτόχρονα, καλεί το επιβατικό κοινό να βοηθά στον εντοπισμό των δραστών και υπογραμμίζει ότι ο Οργανισμός θα βρίσκεται πάντα στο πλευρό των εργαζομένων με την παροχή νομικής βοήθειας και οποιασδήποτε άλλης συνδρομής απαιτηθεί.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τοπικά Νέα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Τοπικά Νέα: Περισσότερα άρθρα