Τοπικά Νέα

Θεσσαλονίκη: Νέα επιχείρηση για απομάκρυνση τραπεζοκαθισμάτων – “Οι έλεγχοι θα συνεχιστούν” λέει ο Μπουτάρης!

Νέα επιχείρηση απομάκρυνσης των παράνομων τραπεζοκαθισμάτων από καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος στο κέντρο της Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν σήμερα μεικτά κλιμάκια της δημοτικής αστυνομίας και της ΕΛΑΣ, παρουσία εισαγγελέα. Η επιχείρηση...
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

έγινε στην πλατεία Αριστοτέλους, στη λεωφόρο Νίκης και στις οδούς Αλεξάνδρου Σβώλου, Παύλου Μελά και Παλαιών Πατρών Γερμανού, σε εφαρμογή του νέου νόμου 4483/17.

Τα παρανόμως τοποθετημένα τραπεζοκαθίσματα απομακρύνθηκαν από τα πεζοδρόμια και φορτώθηκαν σε φορτηγά του δήμου Θεσσαλονίκης, σε μια προσπάθεια να απελευθερωθεί ο δημόσιος χώρος και να συμμορφωθούν οι καταστηματάρχες.

Τους ελέγχους συντονίζουν η αντιδήμαρχος Οικονομικών, Αννα Αγγελίδου και ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος, αρμόδιος για τη δημοτική αστυνομία, Λευτέρης Κιοσέογλου, ενώ ο δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης, έχει δηλώσει πως οι έλεγχοι θα συνεχιστούν και κατά τη διάρκεια των γιορτών σε ολόκληρη την πόλη.

Πηγή: seleo.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τοπικά Νέα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Τοπικά Νέα: Περισσότερα άρθρα