Μια συγκλονιστική πράξη αγάπης και προσφοράς έκανε η 87χρονη Χαριτίνη Αναγνωστοπούλου, η γυναίκα που πριν από 34 χρόνια έχασε τα δύο παιδιά της και τη νύφη της σε τροχαίο δυστύχημα. Αντί να αφήσει τον αβάσταχτο πόνο να την λυγίσει, αποφάσισε να δώσει ελπίδα σε άλλους ανθρώπους, δωρίζοντας στο ΕΚΑΒ Πάτρας ένα υπερσύγχρονο ασθενοφόρο, αξίας 120.000 ευρώ.
Σύμφωνα με το thebest.gr, η παράδοση του ασθενοφόρου πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση στις εγκαταστάσεις του ΕΚΑΒ, παρουσία εκπροσώπων της υγειονομικής κοινότητας της Πάτρας και της Δυτικής Ελλάδας. Η δωρεά της αποτελεί μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς, που γεννήθηκε μέσα από μια προσωπική τραγωδία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ζωή της άλλαξε για πάντα το 1992, όταν ένα τραγικό τροχαίο στην Εθνική Οδό Πατρών – Κορίνθου της στέρησε τα δύο παιδιά της και τη νύφη της. Από εκείνη την ημέρα, όπως λένε όσοι τη γνωρίζουν, τίποτα δεν ήταν ξανά το ίδιο. Παρ’ όλα αυτά, δεν επέτρεψε στον πόνο να γίνει πικρία. Διέθεσε τις οικονομίες μιας ολόκληρης ζωής, ώστε άλλοι άνθρωποι να έχουν περισσότερες πιθανότητες να σωθούν σε μια κρίσιμη στιγμή.
«Όλα αυτά τα χρόνια αναρωτιόμουν μήπως σωζόταν τουλάχιστον ο γιος μου που δεν έφυγε ακαριαία»
Πίσω από αυτή τη μεγάλη δωρεά κρύβεται μια βαθιά προσωπική εξομολόγηση που συγκινεί. «Τα παιδιά χάθηκαν σε πλαγιομετωπική, που οφειλόταν σε ολισθηρό οδόστρωμα, λίγο έξω από την Κόρινθο. Όλα αυτά τα χρόνια αναρωτιόμουν μήπως σωζόταν τουλάχιστον ο γιος μου, ο οποίος δεν έφυγε ακαριαία, αν πήγαιναν λίγο πιο γρήγορα τα ασθενοφόρα. Αυτές οι σκέψεις με οδήγησαν στην απόφασή μου για τη συγκεκριμένη δωρεά», είχε δηλώσει στους δημοσιογράφους. Αυτή η σκέψη τη συντρόφευε για περισσότερες από τρεις δεκαετίες και έγινε τελικά η αφορμή να προσφέρει ένα ασθενοφόρο που μπορεί να χαρίσει ζωή σε άλλους ανθρώπους.
Η απώλεια δεν έφυγε ποτέ από την καρδιά της. Ωστόσο, η ζωή της έδωσε ξανά έναν λόγο να χαμογελάσει μέσα από μια υιοθεσία. Σήμερα η κυρία Χαριτίνη ζει στην Αρόη μαζί με τη θετή της κόρη και τα δύο εγγονάκια της, έχοντας δημιουργήσει μια νέα οικογένεια.
Η παράδοση της κινητής μονάδας έγινε μέσα σε ιδιαίτερα φορτισμένο κλίμα, αποτελώντας όχι μόνο την ενίσχυση του στόλου του ΕΚΑΒ, αλλά και ένα δυνατό μήνυμα ότι ακόμη και μέσα από τον πιο μεγάλο πόνο μπορεί να γεννηθεί η ελπίδα και η προσφορά προς τον συνάνθρωπο.