Υγεία

Νοσοκομείο Νίκαιας: Ασθενής εντόπισε … σκουλήκι σε νοσοκομειακό φαγητό – Δείτε την αναφορά Προϊσταμένης

Σκουλήκι εντόπισε στο ... μπιφτέκι του, ασθενής που νοσηλευόταν σε θάλαμο της Καρδιολογικής Κλινικής του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου της Νίκαιας. Δείτε το έγγραφο με την αναφορά της Προϊσταμένης Νοσηλευτικής Υπηρεσίας του νοσοκομείου.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σοβαρά προβλήματα στη σίτιση των ασθενών στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο της Νίκαιας, καταγγέλλει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), Μιχάλης Γιαννάκος. Ενδεικτικό της κακής ποιότητας του φαγητού, όπως αναφέρει, είναι περιστατικό που σημειώθηκε την Τετάρτη 9/1, όταν ασθενής που νοσηλευόταν στην καρδιολογική κλινική εντόπισε στο φαγητό του… σκουλήκι. Ο ασθενής διαμαρτυρήθηκε έντονα στο νοσηλευτικό προσωπικό, το οποίο με τη σειρά του προχώρησε σε αναφορά προς τη Διοίκηση του Νοσοκομείου.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο:

“Βρέθηκε σκουλήκι σε μπιφτέκι ασθενούς. Υπάρχει αναφορά σχετικά με το περιστατικό από την Προϊσταμένη Νοσηλευτικής Υπηρεσίας….”

Δείτε την αναφορά στο iatropedia.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Υγεία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Υγεία: Περισσότερα άρθρα
Μειώνεται κατά 49% ο κίνδυνος υποτροπής και θανάτου από μελάνωμα και κατά 59% των μεταστάσεων με mRNA εμβόλια - Τι δείχνουν μελέτες
Το σημαντικό στοιχείο δεν είναι τα νούμερα, αλλά το γεγονός ότι το θεραπευτικό όφελος παραμένει σταθερό και δεν εξασθενεί με την πάροδο των ετών
Δερματολογική εξέταση