Παρασκευή, 29 Μαρ.

Στο κυνήγι του DNA του Ιησού! Ψάχνουν απογόνους του!

Επιστήμη και θρησκεία φαίνεται να έρχονται πιο κοντά σε μια προσπάθεια να ανακαλύψουν νέες λεπτομέρειες για τον Ιησού και τους απογόνους του.

Έτσι ένας λόγιος και ένας γενετιστής συνεργάζονται στην έρευνα για το DNA του Ιησού. Αξιοποιώντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία για να αναλύσουν αντικείμενα από μέρη σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Σινδόνης του Τορίνο, του “Sudarium of Oviedo” και οστών που πιστεύεται ότι ανήκουν στον ξάδελφο του Ιησού, τον Ιωάννη τον Βαπτιστή.

Η έρευνά τους ελπίζουν ότι θα οδηγήσει σε ένα δείγμα DNA που θα μπορούσε να ανήκει στον Ιησού ή μέλος της οικογένειάς του και έτσι να εντοπίσουν τυχόν δεσμούς με εν ζωή απογόνους του. Σε νέο ντοκιμαντέρ του History Channel που προβλήθηκε την Κυριακή του Πάσχα, ο γενετιστής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης George Busby και ο μελετητής της Βίβλου πάστορς Joe Basile ταξίδεψαν από την Ισπανία στην Ιταλία, το Ισραήλ και τη Μαύρη Θάλασσα για να ψάξουν για το DNA του Ιησού.

Η ομάδα ερεύνησε και τα “οστά του Ιωάννη του Βαπτιστή” που ανακαλύφθηκαν στη Βουλγαρία το 2010. Τα οστά 2.000 ετών, που εμφάνισαν ομοιότητες με πληθυσμούς στη Μέση Ανατολή, θα μπορούσαν να είναι εξαιρετικά σημαντικά, καθώς πιστεύεται ότι ήταν ξάδελφος του Ιησού και μαθητής του.

Αυτό σημαίνει ότι οι δυο τους θα μοιράζονταν στοιχεία του DNA. “Μπορούμε να συγκρίνουμε το DNA από ένα κειμήλιο με το DNA άλλων κειμηλίων”, έγραψε ο Busby σε άρθρο του για το “The Conversation”. “Αν βρούμε και άλλα κειμήλια που μπορεί να ανήκουν στον Ιωάννη τον Βαπτιστή ή στενό συγγενή του Ιησού τότε θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τη γενετική για να τα συγκρίνουμε και να δούμε αν προέρχονται από τους ίδιους ή ανθρώπους που σχετίζονται μαζί τους.

“Έχουμε αυξανόμενες συλλογές DNA από ανθρώπους σε όλο τον κόσμο που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να κάνουμε εικασίες σχετικά με τις γεωγραφικές προελεύσεις των λειψάνων”. Οι ερευνητές ανέλυσαν επίσης τη Σινδόνη του Τορίνο, ένα αρχαίο ύφασμα που πιστεύεται από πολλούς ότι τυλίχθηκε γύρω από τον Ιησού όταν τον κατέβασαν από τον σταυρό, καθώς και αρχαία κείμενα και το “Sudarium of Oviedo”, ένα ματωμένο κομμάτι ύφασμα.

Αποσπώντας ωστόσο ένα άγνωστο δείγμα DNA δεν σημαίνει ότι μπορεί να αποδοθεί σε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο, δεδομένου ότι θα χρειαστεί ένα γνωστό δείγμα για τη σύγκριση. Τα ευρήματα αυτά διατρέχουν τον κίνδυνο της μόλυνσης. Στην περίπτωση για παράδειγμα των οστών οι ερευνητές διαπίστωσαν πως το DNA ταιριάζει με άτομο που έβγαλε το δείγμα.

Παρόλα αυτά υπάρχουν τρόποι που μπορούν αυτά τα δείγματα να είναι χρήσιμα στην αναζήτηση για το DNA του Ιησού και της οικογένειάς του. Οι ερευνητές ελπίζουν ότι αν μπορούν να βρουν ένα δείγμα από το DNA του Ιησού μπορούν στη συνέχεια να εντοπίσουν τυχόν απογόνους του που ζουν σήμερα.

Πηγή: Dailymail