Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Συννεφιά 10 Αθήνα Αναλυτικά

Πρόγραμμα γυμναστικής TLIFE: Χάσε 3 πόντους σε 6 μέρες

Πρόγραμμα γυμναστικής TLIFE: Χάσε 3 πόντους σε 6 μέρες
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 22.07.2011 | 06:55
Πρώτη δημοσίευση: 21.07.2011 | 19:40

Το TLIFE σου παρουσιάζει ένα πρόγραμμα γυμναστικής 6 ημερών που αν το ακολουθήσεις θα δεις διαφορά άμεσα στο... παντελόνι σου!
To TLIFE σου ετοίμασε ένα πρόγραμμα γυμναστικής 6 ημερών που θα σε βοηθήσει να χάσεις έως και 3 πόντους από την περιφέρεια, θα τονώσεις τα ψωμάκια και θα σφίξεις τους γλουτούς.

Η γυμνάστρια Γωγώ Φυντικάκη και η συνεργάτης της, Σοφία Μπίλλια υπογράφουν ένα πρόγραμμα ασκήσεων που μπορείς να κάνεις στο σπίτι σου... Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα στρωματάκι, 2 μπουκάλια νερό και μια καρέκλα. Το 'χεις!!!

Και μην ξεχνάς: το θέμα δεν είναι το πόσα γραμμάρια έχασες, αλλά η διαφορά που βλέπεις στο σώμα σου και φυσικά στα ρούχα σου. Άσε στην άκρη τη ζυγαριά λοιπόν... Και πάμε...

Στόχος; Να μπεις στο αγαπημένο σου τζιν... Κάνε κλικ εδώ για να δεις τις ασκήσεις των τριων πρώτων ημερών. Την Δευτέρα θα έχεις και τις τρεις επόμενες μέρες...  

Διάβασε περισσότερα στο TLIFE

ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Κύπελλο Ελλάδας: Τα  θαλάσσωσε  η ΕΠΟ! Αλλαγές στο πρόγραμμα Κύπελλο Ελλάδας: Τα "θαλάσσωσε" η ΕΠΟ! Αλλαγές στο πρόγραμμα
  2. Με Champions League, ΑΕΚ και Άρη οι αθλητικές μεταδόσεις [7/12]! Με Champions League, ΑΕΚ και Άρη οι αθλητικές μεταδόσεις [7/12]!
  3. Ιδανικό βάρος: Πόσα κιλά πρέπει να είστε ανάλογα με το ύψος σας Ιδανικό βάρος: Πόσα κιλά πρέπει να είστε ανάλογα με το ύψος σας
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook