Ειδήσεις ΣΕΙΣΜΟΣ· ΒΑΣΕΙΣ 2017· ΤΖΟΚΕΡ· ΚΑΙΡΟΣ Bροχή 31 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Έπεσαν οι τηλεθεάσεις των Λυριτζή - Οικονόμου

Γρηγόρης Μελάς |
Έπεσαν οι τηλεθεάσεις των Λυριτζή - Οικονόμου
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 25.02.2010 | 10:13
Πρώτη δημοσίευση: 25.02.2010 | 10:13

 Ποιοι κέρδισαν, ποιοι έχασαν και ποιοι… αγωνιούν – Σκληρή μάχη στην πρωινή ενημερωτική ζώνη 

Συνεχίζεται η σκληρή μάχη στην πρωινή ενημερωτική ζώνη με τις εκπομπές να αλλάζουν συνεχώς θέσεις μεταξύ τους. Η είσοδος του ΣΚΑΪ με τους Λυριτζή-Οικονόμου μοιράζει ξανά –κατά πως φαίνεται- την… τράπουλα με τα νούμερα τηλεθέασης.

Βέβαια, οι δύο δημοσιογράφοι με την «Πρώτη γραμμή» τους, την Τρίτη (δεύτερη μέρα  δηλαδή της καινούργιας τους εκπομπής στο κανάλι του Φαλήρου) έπεσαν αρκετές μονάδες.

Αν κι είναι νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα, εντούτοις οι 5 ποσοστιαίες μονάδες που έχασαν στο μέσο όρο τους, πρέπει να κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου και σε αυτούς αλλά και στους υπεύθυνους του καναλιού. Και σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ήδη… χτύπησαν οι πρώτες «σειρήνες» στο κανάλι του Φαλήρου.

Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι και οι Μπιζόγλη-Αρβανίτης στη ΝΕΤ, την Τρίτη έχασαν γύρω στις 4 μονάδες από τη Δευτέρα και μάλιστα τα δύο δίδυμα (Μπιζόγλη-Αρβανίτης και Λυριτζής-Οικονόμου) ισοβάθμησαν στην τελευταία θέση της γενικής κατάταξης. Στην κορυφή βρέθηκε πάλι ο Γιώργος Παπαδάκης που ανέβασε σημαντικά το μέσο όρο της εκπομπής του σε σχέση με τη Δευτέρα.

Ας δούμε όμως, τους μέσους όρους της Τρίτης 23 Φεβρουαρίου στο γενικό σύνολο τηλεθέασης όλων των πρωινών ενημερωτικών εκπομπών, ενώ παράλληλα θα σας θυμίσουμε και τα ποσοστά της προηγούμενης ημέρας, δηλαδή της Δευτέρας 22 Φεβρουαρίου. Συγκεκριμένα λοιπόν, οι μέσοι όροι ήταν οι εξής:

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ (Παπαδάκης-ΑΝΤ1) 26,5% (ενώ τη Δευτέρα είχε 18,6%)

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ MEGA (Καμπουράκης,Οικονομέας-MEGA) 18,4% (ενώ τη Δευτέρα 19,3% και ήταν στην πρώτη θέση)
 
ΚΑΛΗΜΕΡΑ (Αυτιάς-ALTER) 15,4% (ακριβώς όσο είχε κάνει και τη Δευτέρα)

ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ (Λυριτζής, Οικονόμου- ΣΚΑΪ) 10,7% (χάνοντας αρκετά αφού τη Δευτέρα είχαν 15%)

ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (Μπιζόγλη,Αρβανίτης-ΝΕΤ) 10,7%  (κι εδώ υπάρχει σημαντική πτώση αφού τη Δευτέρα είχαν 14%)

Επίσης, από τις 6 μέχρι τις 7 το πρωί που στον αέρα βρίσκονται μόνο οι δύο εκπομπές (της ΝΕΤ και του ΣΚΑΪ), οι μέσοι όροι στα γενικά σύνολα τηλεθέασης είναι οι εξής:

ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (Μπιζόγλη,Αρβανίτης-ΝΕΤ) 25,5% (ενώ τη Δευτέρα 28,6%)

ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ (Λυριτζής, Οικονόμου- ΣΚΑΪ) 22,2% (ενώ τη Δευτέρα 22,3%)

Παρατηρώντας λοιπόν ιδιαίτερα τα υψηλά νούμερα τηλεθέασης από τις 6 έως τις 7 δεν είναι δύσκολο να συμπεράνουμε ότι σύντομα κι άλλοι παρουσιαστές θα… ξυπνάνε νωρίτερα! Επίσης, πρέπει να αναφέρουμε και το… αντίπαλο δέος σε θεματολογία, δηλαδή την «Πρωινή μελέτη» του STAR και το «Πάνω στην ώρα» του ALPHA που κινούνται σε πιο… infotainment ρυθμούς.

Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις στο γενικό σύνολο αλλά και στο νεανικό κοινό που ενδιαφέρει περισσότερο τα συγκεκριμένα τηλεοπτικά κανάλια, οι μέσοι όροι τηλεθέασης ήταν οι εξής:

ΠΡΩΙΝΗ ΜΕΛΕΤΗ (Μελέτη – STAR) 11,6% και στο νεανικό κοινό 26,3% (ενώ τη Δευτέρα είχαν αντίστοιχα στο γενικό σύνολο 11,5% και στο νεανικό κοινό 20,5%)

ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΩΡΑ (Λάμπρου,Παπαβασιλείου –ALPHA) 4,7% και στο νεανικό κοινό 9% (ενώ τη Δευτέρα είχαν αντίστοιχα στο γενικό σύνολο 5,6% και στο νεανικό κοινό 7,9)

 Έτσι, πλέον έχετε πλήρη ενημέρωση για το τι τηλεθεάσεις έφερε η κάθε εκπομπή στο κανάλι της και τη δεύτερη μέρα της… μεγάλης μάχης αφού όλα τα κανάλια συμμετέχουν πλέον ενεργά σε αυτή τη ζώνη!

Κι όπως προαναφέραμε, μπορεί να είναι νωρίς για να βγουν τα όποια συμπεράσματα αλλά σε αρκετά κανάλια επικρατεί… αναβρασμός. Για το τι ακριβώς έχει συμβεί, για τα σχέδια, τις αντιδράσεις και τις αλλαγές που σκοπεύουν να κάνουν στα τηλεοπτικά κανάλια, θα σας ενημερώσουμε σύντομα στο Newsit.

 
Γρηγόρης Μελάς


   Διαδώστε αυτό το άρθρο