Μια διαφορετική επιλογή είχε στη διάθεσή του το τηλεοπτικό κοινό το βράδυ της Τρίτης. Την άνοιξη του 2012 η ActionAid πρότεινε στον Αντώνη Κανάκη να είναι αυτός που από την Ελλάδα θα ζήσει το παγκόσμιο πρόγραμμα της ActionAid “IMMERSION”, σε ελεύθερη μετάφραση “Βουτιά σε μια άλλη πραγματικότητα”. Πρόκειται για ένα ειδικό πρόγραμμα, σύμφωνα με το οποίο διάσημοι άνθρωποι από κάθε χώρα, ως πρεσβευτές της ActionAid, ταξιδεύουν σε ένα από τα πιο φτωχά μέρη του πλανήτη και βιώνουν για μερικές ημέρες τις συνθήκες υπό τις οποίες ζουν οι άνθρωποι εκεί. Συγκινητικές και συγκλονιστικές εικόνες προβλήθηκαν μέσα από το ντοκιμαντέρ, συγκινήθηκαν όμως οι τηλεθεατές;
Έδωσαν τηλεοπτική στήριξη στα παιδιά της Αφρικής οι Έλληνες τηλεθεατές;
Τι τηλεθέαση έκανε το ντοκιμαντέρ Immersion με τον Αντώνη Κανάκη στη Σιέρα Λεόνε;
Φώτης Σεργουλόπουλος: Το επικό σαρδάμ στον «αέρα» με τη Νικόλ Δημητρακοπούλου
Baby Reindeer: Η αληθινή ιστορία της Martha που έγινε stalker του Donny σαρώνει στο Netflix
Survivor 2024: Οι Μπλε στη Νέα Υόρκη, ο Γιάννης Περπατάρης στην Ελλάδα
Ελεονώρα Μελέτη: Λύγισε στην έκπληξη του Θοδωρή Μαροσούλη – «Φέρτε χαρτομάντηλο»
Media Τελευταίες ειδήσεις