weather-icon °C AΘΗΝΑ
,

Τα νέα reality της TV: Λαμπερή εικόνα, γκρίζο περιεχόμενο

Τα νέα reality της TV: Λαμπερή εικόνα, γκρίζο περιεχόμενο | Newsit.gr
Πολυδιαφημίστηκαν όλο το καλοκαίρι. MEGA και ALPHA έκαναν οικονομική υπέρβαση για να κερδίσουν την μάχη της τηλεθέασης, αλλά τα πρώτα δείγματα του “ανανεωμένου” Big Brother και του “καινούργιου” Master Chef” δεν ενθουσίασαν και άφησαν ανάμεικτα συναισθήματα στο τηλεοπτικό κοινό.
 
Big Brother: Το ακριβοπληρωμένο ριάλιτι του ALPHA προσπάθησε να “εγκλωβίσει” τους τηλεθεατές με τα ακριβά σκηνικά, τις λιμουζίνες και το “χλιδάτο” σπίτι όπου θα μείνουν κλεισμένοι οι παίκτες για ένα τρίμηνο, βγάζοντας τα …εσώψυχά τους μπροστά από τις “κρυφές” καμερες που τους περικυκλώνουν 23 ώρες το 24ωρο.
 
Στην χθεσινή πρεμιέρα η Ρούλα Κορομηλά προσπάθησε να δώσει ρυθμό στο πρώτο live του Μεγάλου Αδελφού, αλλά από μόνο του το concept της εκπομπής δύσκολα θα αγγίξει τα 80άρια της παλιάς version.
 
Οι δοκιμασίες και το χτίσιμο των χαρακτήρων είναι η μόνη λύση των υπεθύνων να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, που θέλουν κάτι περισσότερο από κουτσομπολιό , fake έρωτες και τσακωμούς των υποψηφίων.
 
Master Chef: Στο ριάλιτι μαγειρικής, ο ρόλος της Ευγενίας Μανωλίδου ήταν διαδικαστικός, αφού στο πρώτο επεισόδιο οι υπεύθυνοι της εκπομπής προσπάθησαν να χτίσουν τους μάγειρες – κριτές και να περάσουν γρήγορα – γρήγορα τους εκατοντάδες υποψηφίους που παρουσίασαν περίεργα πιάτσα για να μπουν στην πενηντάδα.
 
Καλή εικόνα, σχετικά γρήγορος ρυθμός στην ροή της εκπομπής έδωσαν στο Master Chef οριακή νίκη στην μάχη απέναντι στο live του Μεγάλου Αδελφού.
 
Διαβάστε ακόμη

 

 

#TAGS MM