Το πιο ισχυρό βενζινοκίνητο Octavia vRS θα είναι ικανό να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,8” και να πετύχει ανώτατη ταχύτητα 248 km/h. To Octavia RS έρχεται φορώντας το δίλιτρο μοτέρ TSI του VW Golf GTI με τους 220 PS ή το δίλιτρο TDI του Golf GTD με τους 184 PS. Το RS ντίζελ πιάνει τα 100 km/h από στάση σε 8,1” και έχει τελική ταχύτητα 232 km/h.
Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται στάνταρ με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ ένα διπλόδισκο αυτόματο 6άρι DSG θα διατίθεται έξτρα. Η οικονομία, λέει η Škoda, έχει βελτιωθεί κατά 19% σε σχέση με το παλιό μοντέλο του Octavia RS. Η σπορ ανάρτηση θα είναι στάνταρ στο προσθιοκίνητο Octavia RS που κάθεται 1,5 cm χαμηλότερα από τα απλά Octavia, όπως στάνταρ θα είναι και το ηλεκτρονικό διαφορικό XDS για να βελτιώνει την ελκτική πρόσφυση και να μειώνει την υποστροφή. Ακόμη στάνταρ θα είναι το τιμόνι με τη μεταβαλλόμενη υποβοήθηση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το Octavia RS ξεχωρίζει εύκολα από τα Octavia του «συρμού», χάρη σε μια σειρά από αισθητικές αλλαγές που τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του. Έτσι υπάρχει νέα μάσκα, μεγάλες εισαγωγές αέρα εμπρός, νέος εμπρός και πίσω προφυλακτήρας, μαύρος διαχύτης πίσω, χρωμιωμένες τραπεζοειδείς εξατμίσεις, πίσω πτέρυγα στο καπό και πτέρυγα οροφής στο στέισον, πίσω φανάρια LED και bi-xenon φώτα εμπρός με ενσωματωμένα LED.
Οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε ζάντες 17, 18 ή 19 ιντσών, με λάστιχα 225/45 για τις πρώτες, 225/40 για τις 18” και 225/35 για τις x-treme 19”. Όποια ζάντα κι αν διαλέξουν όμως, από πίσω θα φαίνονται οι εντυπωσιακές κόκκινες δαγκάνες των φρένων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στην καμπίνα υπάρχουν σπορ καθίσματα, σπορ τιμόνι με δερμάτινη επένδυση, πεντάλ και μαρσπιέ από ανοξείδωτο ατσάλι, καθώς και νέος πίνακας οργάνων. Την σπορ ατμόσφαιρα στο εσωτερικό ολοκληρώνουν οι μαύρες επενδύσεις και τα διακριτικά vRS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δοκιμή: Skoda Octavia 1.6 TDI 105 PS
Nέα Skoda Octavia: Πρώτη επίσημή της στην Ελλάδα
Skoda και Jaguar οι νικητές στην έρευνα ικανοποίησης της JD Power