Αθλητικά

Bundesliga: Ο κορονοϊός έκλεισε ξανά τα γήπεδα! Χωρίς κόσμο όλο τον Νοέμβριο

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

H αύξηση των κρουσμάτων του κορoνοϊού στη Γερμανία οδήγησε τις Αρχές της χώρας στην απόφαση να βάλουν ξανά “λουκέτο” στις κερκίδες των γηπέδων της Bundesliga και όχι μόνο.

Σε αυστηρά μέτρα για τον κορονοϊό προχώρησε η γερμανική κυβέρνηση, καθώς απαγόρευσε εκ νέου την παρουσία φιλάθλων στις κερκίδες των γηπέδων, ενώ φαίνεται πως δύσκολα θα υπάρξουν ξανά φίλαθλοι ως το τέλος του 2020.

Σε κάθε περίπτωση δεν τίθεται θέμα διακοπής της Bundesliga, όπως έγινε στα ερασιτεχνικά πρωταθλήματα, με τις 6 από τις 21 γερμανικές περιφέρειες-δήμους (Βρέμη, Αμβούργο, Ρηνανία, Σάαρλαντ, Σλέσβιγκ-Χόλσταϊν και Νοτιοδυτική περιφέρεια) να έχουν ήδη τεθεί σε αναστολή.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα
Sports & Tourism Summit: Το πρώτο συνέδριο για την κοινωνική διάσταση αθλητισμού και τουρισμού στις 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου στο Christmas Theater
Η διοργάνωση αποτελεί μια νέα, μεγάλης κλίμακας πρωτοβουλία, με τη συμμετοχή κορυφαίων ομιλητών, στοχεύοντας στην ανάδειξη και τον επαναπροσδιορισμό της σχέσης μεταξύ αθλητισμού και τουρισμού
Sports & Tourism Summit: Το πρώτο συνέδριο για την κοινωνική διάσταση αθλητισμού και τουρισμού στις 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου στο Christmas Theater