Τετάρτη, 24 Απρ.
19oC Αθήνα

NBA και Champions League κυριαρχούν στα social media

NBA και Champions League κυριαρχούν στα social media
ΦΩΤΟ Reuters

Η πανδημία του κορονοϊού απομάκρυνε τον κόσμο από τα γήπεδα, καθώς εδώ και πάνω από ένα χρόνο, έχει απαγορευθεί η παρουσία του στις κερκίδες, στις περισσότερες χώρες του κόσμου.

Για το λόγο αυτό, τα social media έγιναν το σημείο αναφοράς για συλλόγους, διεθνείς οργανισμούς, και εταιρείες, καθώς μέσω αυτών, ήταν σε επαφή με τους οπαδούς, σε όλα αυτό το διάστημα των lockdown.

Σχετική ανάλυση της εξειδικευμένης ιστοσελίδας marketing registrado λοιπόν, εξέτασε τις αλληλεπιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κατέγραψε ότι το ποδόσφαιρο βρέθηκε στις τέσσερις από τις πέντε πρώτες θέσεις, σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, το TikTok και το YouTube.

Στην πρώτη θέση, όμως, είναι το NBA με περίπου 200 εκατομμύρια ακολούθους. Η ασιατική ήπειρος παρουσιάζει την πλειοψηφία, ενώ το NBA έχει επίσης 45 εκατομμύρια οπαδούς, στην κινεζική πλατφόρμα Weibo.

 Στη δεύτερη θέση είναι το UEFA Champions League, με σχεδόν 179 εκατομμύρια ακολούθους, αλλά είναι εκείνο που αύξησε τη δημοτικότητά του περισσότερο, στα δίκτυα τα τελευταία χρόνια (12 εκατομμύρια το 2020). Στη συνέχεια ακολουθεί η ισπανική LaLiga με 125,5 εκατομμύρια, ένα βήμα πάνω από την αγγλική Premier League που έχει 121,3 εκατομμύρια. Πρέπει να σημειωθεί ότι το αγγλικό πρωτάθλημα ακολουθείται περισσότερο στο Twitter και στο Instagram και το ισπανικό στο Facebook. Στην πέμπτη θέση, παρόλο που παίζεται κάθε 4 χρόνια, είναι το Παγκόσμιο Κύπελλο με περίπου 100 εκατομμύρια. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν: 6. UFC (πολεμικές τέχνες)-80,4 εκατομμύρια ακόλουθοι. 7. NFL (αμερικάνικο ποδόσφαιρο): 80, 8. Διεθνές τουρνουά Κρίκετ: 61. 9. F1:35, 10. Championship: 33.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αθλητικά Τελευταίες ειδήσεις