Αθλητικά

ΑΕΚ – ΠΑΟΚ: Το μήνυμα του Αργύρη Γιαννίκη για τον προημιτελικό του Κυπέλλου

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μετά τη νίκη της ΑΕΚ επί του Απόλλωνα Σμύρνης, ο Αργύρης Γιαννίκης έστειλε το δικό του μήνυμα για τον προημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδας με τον ΠΑΟΚ στο ΟΑΚΑ.

Ο προπονητής της Ένωσης τόνισε ότι στόχος είναι η νίκη και πρόκριση στα ημιτελικά της διοργάνωσης, μετά το 0-0 του πρώτου αγώνα στην Τούμπα. 

«Το ζητούμενο ήταν να αντιδράσουμε και το κάναμε. Η ΑΕΚ νίκησε, αυτό πρέπει να κάνει πάντα. Κοιτάμε μπροστά, έρχεται κρίσιμο ματς με τον ΠΑΟΚ, πρέπει να πάρουμε τη νίκη και την πρόκριση» είπε ο Ελληνας τεχνικός αμέσως μετά το 3-0 κόντρα στον Απόλλωνα και πρόσθεσε. «Είχαμε να αντιμετωπίσουμε μαζική άμυνα, πάντα μετά από αρνητικά αποτελέσματα είναι δύσκολα τα πράγματα αλλά σήμερα τα καταφέραμε», δήλωσε ο Αργύρης Γιαννίκης.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα
Sports & Tourism Summit: Το πρώτο συνέδριο για την κοινωνική διάσταση αθλητισμού και τουρισμού στις 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου στο Christmas Theater
Η διοργάνωση αποτελεί μια νέα, μεγάλης κλίμακας πρωτοβουλία, με τη συμμετοχή κορυφαίων ομιλητών, στοχεύοντας στην ανάδειξη και τον επαναπροσδιορισμό της σχέσης μεταξύ αθλητισμού και τουρισμού
Sports & Tourism Summit: Το πρώτο συνέδριο για την κοινωνική διάσταση αθλητισμού και τουρισμού στις 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου στο Christmas Theater