Ο προπονητής του Παναθηναϊκού μίλησε κατά την αναχώρηση της ομάδα για τη Δανία…
“Πηγαίνουμε με καλή ψυχολογία και πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι για πάρουμε την πρόκριση. Είμαστε Παναθηναϊκός και πρέπει να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα γιατί κάθε παιχνίδι είναι σημαντικό για την Ελλάδα και για το ελληνικό ποδόσφαιρο για να πάρουμε όσο περισσότερους βαθμούς γίνεται. Ξέρετε ότι για μένα πάντα είναι η ομάδα, ο Μάρκους είναι ένας πολύ σημαντικός παίκτης, θα μας λείψει αλλά έτσι είναι η ζωή. Το εύκολο είναι να καθόμαστε να κλαίμε, αλλά τα παιδιά ξέρουν τη σημασία της απουσίας του και κάποιοι άλλοι θα πάρουν περισσότερες ευκαιρίες.
Ωστόσο, και πέρυσι σε όσα παιχνίδια απουσίασε ο Μάρκους μπορέσαμε και τα καταφέραμε καλά οπότε δεν ανησυχώ. Η Μίντιλαντ παίζει ανοιχτά και επιθετικά και δεδομένου και του σκορ αλλά το σημαντικό είναι το τι θα κάνουμε εμείς και να είμαστε συγκεντρωμένοι. Η ομάδα ωριμάζει και ξέρει να διαχειρίζεται τα παιχνίδια και να παίρνει τα αποτελέσματα που θέλει. Στο παιχνίδι με τη Σταντάρ ήμασταν άτυχοι αλλά γενικά η εικόνα της ομάδας είναι αρκετά καλή και θα είναι ακόμα καλύτερη και στη συνέχεια».
Παναθηναϊκός: Παρατηρήσεις από Αναστασίου στους παίκτες
Παναθηναϊκός: Υπέγραψε ο Μπερίσα
Παναθηναϊκός: Χειρουργήθηκε ο Μπεργκ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT