Αθλητικά

Η ΑΕΚ ευχαρίστησε τους βουλευτές για το γήπεδο

Η ΠΑΕ ΑΕΚ με ανακοίνωσή της ευχαρίστησε τους βουλευτές που υπερψήφισαν το νομοσχέδιο για το γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:

“Η ΠΑΕ ΑΕΚ ευχαριστεί τους εκπροσώπους του Κοινοβουλίου που ψήφισαν υπέρ της Νομοθετικής ρύθμισης που αφορά το γήπεδό μας στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Επίσης το Υπουργείο ΠΕΚΑ και προσωπικά τον Υπουργό κ. Γιάννη Μανιάτη για την καταλυτική και ουσιαστική υποστήριξη που παρέχει από την πρώτη στιγμή στην προσπάθεια της ΑΕΚ για την ανέγερση της Αγιά-Σοφιάς και του Μουσείου Προσφυγικού Ελληνισμού.

Είμαστε βέβαιοι ότι η υλοποίηση του έργου θα προσφέρει πολλαπλά οφέλη στον αθλητισμό, τον πολιτισμό και την κοινωνία της χώρας μας.”

Μπαρμπόσα: Ξέρω που ανήκει η ΑΕΚ

Ανακοίνωσε Μπαρμπόσα η ΑΕΚ

Το…όνειρο της ΑΕΚ πλησιάζει! Πέρασε το νομοσχέδιο για το γήπεδο

Ξεκάθαρος και αποφασισμένος ο Μελισσανίδης: Το γήπεδο θα γίνει! (VIDEO)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα
Αγγελόπουλοι: «Με τον Μπαρτζώκα στον πάγκο, ο Ολυμπιακός θα συνεχίσει μέχρι τέλους να ανοίγει δρόμους προς την κορυφή»
"Η εμπιστοσύνη μας στο πρόσωπό του είναι δεδομένη, ισχυρή κι έχει κερδηθεί με έργο, με ανθεκτικότητα με συνέπεια, αλλά και με αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους" ανέφεραν μεταξύ άλλων
Γιώργος Μπαρτζώκας και αδελφοί Αγγελόπουλοι