Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:
“Η ΠΑΕ ΑΕΚ ευχαριστεί τους εκπροσώπους του Κοινοβουλίου που ψήφισαν υπέρ της Νομοθετικής ρύθμισης που αφορά το γήπεδό μας στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Επίσης το Υπουργείο ΠΕΚΑ και προσωπικά τον Υπουργό κ. Γιάννη Μανιάτη για την καταλυτική και ουσιαστική υποστήριξη που παρέχει από την πρώτη στιγμή στην προσπάθεια της ΑΕΚ για την ανέγερση της Αγιά-Σοφιάς και του Μουσείου Προσφυγικού Ελληνισμού.
Είμαστε βέβαιοι ότι η υλοποίηση του έργου θα προσφέρει πολλαπλά οφέλη στον αθλητισμό, τον πολιτισμό και την κοινωνία της χώρας μας.”
Μπαρμπόσα: Ξέρω που ανήκει η ΑΕΚ
Το…όνειρο της ΑΕΚ πλησιάζει! Πέρασε το νομοσχέδιο για το γήπεδο
Ξεκάθαρος και αποφασισμένος ο Μελισσανίδης: Το γήπεδο θα γίνει! (VIDEO)