Ο “πόλεμος” μεταξύ της ΚΑΕ Ολυμπιακός και του προέδρου της ΕΟΚ, Γιώργου Βασιλακόπουλου συνεχίζεται
Οι “ερυθρόλευκοι” ανακοίνωσαν το απόγευμα της Παρασκευής, πως κατήγγειλαν στην Επιτροπή Φίλαθλου Πνεύματος τον Γιώργο Βασιλακόπουλο, ζητώντας την πειθαρχική τιμωρία του προέδρου της Ε.Ο.Κ για τις “… έντονα συκοφαντικές και ανάρμοστες δηλώσεις του στην εφημερίδα “Metrosport””.
Αναλυτικά:
«Η Κ.Α.Ε. Ολυμπιακός και οι κ.κ. Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος απέστειλαν, σήμερα, στην Ε.ΦΙ.Π. έγγραφη καταγγελία κατά του κ. Γιώργου Βασιλακόπουλου, ζητώντας την πειθαρχική τιμωρία του Προέδρου της Ε.Ο.Κ. για τις έντονα συκοφαντικές και ανάρμοστες δηλώσεις του στην εφημερίδα «Metrosport», με τις οποίες κατηγόρησε ευθέως τους ιδιοκτήτες του Ολυμπιακού ότι έχουν «σαφή και σφοδρή πρόθεση» να βλάψουν τις εθνικές ομάδες και να καταστρέψουν την Ομοσπονδία».
Διαβάστε ακόμα…
Βασιλακόπουλος: Αφήστε ήσυχες τις Εθνικές ομάδες!
Καυστική απάντηση! “Αντιολυμπιακό μένος και καθεστωτική νοοτροπία ο Βασιλακόπουλος”
“Καμπάνα” με αναστολή σε Αγγελόπουλους και Μπαρτζώκα!
Βασιλακόπουλος: Τυφλό το μίσος από την ΚΑΕ Ολυμπιακός
Εκτός Εθνικής ο Κουφός! Έξαλλος ο Κατσικάρης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT