Αθλητικά

Κύπελλο Ελλάδας: Χωρίς οπαδούς ο Ολυμπιακός στο “Κλ. Βικελίδης”

Οι δυο ομάδες κληρώθηκαν στους “16” του Κυπέλλου Ελλάδας και ο πρώτος αγώνας τους στο “κλ. Βικελίδης" θα γίνει χωρίς την παρουσία “ερυθρόλευκων” οπαδών.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Όπως αποφασίστηκε στην σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας που έγινε την Τετάρτη ο αγώνας των δυο ομάδων στις 11 Ιανουαρίου στη Θεσσαλονίκη θα γίνει χωρίς οπαδούς της φιλοξενούμενης ομάδας.

Άξιο αναφοράς, πως η κυκλοφορία των εισιτηρίων από την ΠΑΕ Άρης για την συγκεκριμένη αναμέτρηση θα ξεκινήσει το απόγευμα της Τετάρτης (28/11).

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα