Ο Ντιντιέ Ντεσάν επέστρεψε στις ΗΠΑ για να βρεθεί στις προπονήσεις της Εθνικής Γαλλίας ενόψει των νοκ άουτ του Μουντιάλ, καθώς τις προηγούμενες μέρες η μητέρα του έφυγε από τη ζωή και ταξίδεψε στην πατρίδα του.
Η Εθνική Γαλλίας κέρδισε άνετα τη Νορβηγία χωρίς τον Ντεσάν στον πάγκο της και πλέον ο ομοσπονδιακός προπονητής επέστρεψε σήμερα (27/06/26) στη Βοστώνη για να συνεχίσει την προετοιμασίας της ομάδας του για τη φάση των «32».
Ο Ντιντιέ Ντεσάν θα βρεθεί λοιπόν κανονικά στον πάγκο των «τρικολόρ» στο παιχνίδι κόντρα στη Σουηδία, το οποίο θα διεξαχθεί στο Νιου Τζέρσι (01/07/26, 00:00) με τους Γάλλους να είναι το φαβορί, με τους Σκανδιναβούς, όμως, να είναι πάντα επικίνδυνοι.
