Αθλητικά

Ο Άκης Μάντζιος συνεχάρη τους παίκτες της ΑΕΚ μετά το αποκλεισμό του Άρη

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Άρης έμεινε στην ισοπαλία με 1-1 απέναντι στην ΑΕΚ στο “Κλεάνθης Βικελίδης” και έχοντας χάσει στο πρώτο ματς, αποκλείστηκε από το Κύπελλο Ελλάδας, με τον Άκη Μάντζιο να συγχαίρει πάντως στο τέλος τους νικητές.

Ο προπονητής του Άρη δήλωσε μετά το φινάλε της αναμέτρησης ότι η ομάδα του ήταν αυτή που δικαιούταν την πρόκριση με βάση την εμφάνισή της στη ρεβάνς του Κυπέλλου Ελλάδας, αλλά αυτό δεν τον απέτρεψε από το να δώσει το χέρι του στους παίκτες της ΑΕΚ.

Ο Άκης Μάντζιος μοίρασε συγχαρητήρια στους αντιπάλους του για την πρόκριση, δημιουργώντας μία υπέροχη εικόνα στο τέλος του αγώνα, ο οποίος είχε πολλά νεύρα και διαμαρτυρίες κατά τη διάρκειά του.

Ο Άρης είχε ισοφαρίσει αρχικά το σκορ του πρώτου αγώνα, αλλά η ΑΕΚ τον “σκότωσε” στο 80′ με γκολ του Μαρσιάλ.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα
Sports & Tourism Summit: Το πρώτο συνέδριο για την κοινωνική διάσταση αθλητισμού και τουρισμού στις 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου στο Christmas Theater
Η διοργάνωση αποτελεί μια νέα, μεγάλης κλίμακας πρωτοβουλία, με τη συμμετοχή κορυφαίων ομιλητών, στοχεύοντας στην ανάδειξη και τον επαναπροσδιορισμό της σχέσης μεταξύ αθλητισμού και τουρισμού
Sports & Tourism Summit: Το πρώτο συνέδριο για την κοινωνική διάσταση αθλητισμού και τουρισμού στις 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου στο Christmas Theater