Αθλητικά

Ο Ντοσεβί πουλήθηκε και έφερε κέρδος στον Ολυμπιακό!

Ο Ντοσεβί θα βάλει στο ταμείο του Ολυμπιακού κάτι περισσότερο από ένα εκατομμύριο.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η Σταντάρ Λιέγης αγόρασε τα δικαιώματα του 28χρονου ποδοσφαιριστή και οι “ερυθρόλευκοι” φέρονται να κερδίζουν από αυτή την κίνηση 1,3 εκατ. ευρώ.

Ο άσος από το Τογκο υπέγραψε μέχρι το 2020 και ικανοποιεί τους Βέλγους, καθώς σε 22 εμφανίσεις έχει 5 γκολ και 9 ασίστ. 

 

 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα
Αγγελόπουλοι: «Με τον Μπαρτζώκα στον πάγκο, ο Ολυμπιακός θα συνεχίσει μέχρι τέλους να ανοίγει δρόμους προς την κορυφή»
"Η εμπιστοσύνη μας στο πρόσωπό του είναι δεδομένη, ισχυρή κι έχει κερδηθεί με έργο, με ανθεκτικότητα με συνέπεια, αλλά και με αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους" ανέφεραν μεταξύ άλλων
Γιώργος Μπαρτζώκας και αδελφοί Αγγελόπουλοι