Αθλητικά

ΟΔΚΕ: “Θλίψη και ντροπή να φυλάσσεται διαιτητής σπίτι του!”

Η Ομοσπονδία Διαιτητών Καλαθοσφαίρισης Ελλάδας πήρε θέση στο ζήτημα των τελευταίων ημερών με τον ορισμό του διαιτητή Αναστόπουλου στο παιχνίδι του Ολυμπιακού και την ανάγκη να βρίσκεται υπό αστυνομική προστασία, κάνοντας λόγο για "θλίψη και ντροπή".
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ανακοίνωση κατά… πάντων έβγαλε η Ομοσπονδία Διαιτητών Καλαθοσφαίρισης Ελλάδας, με αφορμή το περιστατικό με τον διαιτητή Παναγιώτη Αναστόπουλο και το γεγονός ότι φυλάσσεται πλέον στο σπίτι του ενόψει του αγώνα Ολυμπιακός – Προμηθέας Πατρών.

Η ανακοίνωση της ΟΔΚΕ

«ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ

Προς κάθε ενδιαφερόμενο..

Αν μη τι άλλο προκαλεί θλίψη και ντροπή, καταξιωμένος διεθνής διαιτητής να φυλάσσεται στο σπίτι του νυχθημερόν από την αστυνομία. Να έχει επέμβει η αθλητική βία και να διαταράσσεται η προσωπική και οικογενειακή ζωή ενός διαιτητή που είναι και άνθρωπος. Κανένας δεν σκέφτεται πάνω από όλα τον άνθρωπο, τον οικογενειάρχη; Κύριοι όσοι ασχολούμαστε με το άθλημα της Καλαθοσφαίρισης, παράγοντες, ομάδες, φίλαθλοι, δημοσιογράφοι ας αναλογιστούμε τι κάνουμε; Ας αναλογιστούμε αν μας τιμάνε τα παραπάνω και να κάνουμε την αυτοκριτική μας. Αυτή την συγκεκριμένη στιγμή ας επιδείξουμε την ευθιξία που μας αναλογεί. Σήμερα είναι κάποιος, αύριο άλλος, μεθαύριο εμείς…

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα
Αγγελόπουλοι: «Με τον Μπαρτζώκα στον πάγκο, ο Ολυμπιακός θα συνεχίσει μέχρι τέλους να ανοίγει δρόμους προς την κορυφή»
"Η εμπιστοσύνη μας στο πρόσωπό του είναι δεδομένη, ισχυρή κι έχει κερδηθεί με έργο, με ανθεκτικότητα με συνέπεια, αλλά και με αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους" ανέφεραν μεταξύ άλλων
Γιώργος Μπαρτζώκας και αδελφοί Αγγελόπουλοι