Αθλητικά

Ολυμπιακός: Πρίντεζης και Σπανούλης έπαιξαν “Μάντεψε Ποιος” και το… δούλεμα πήγε “σύννεφο” (video)

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε μία ξεκαρδιστική παρτίδα του “Μάντεψε Ποιος” συμμετείχαν οι αρχηγοί της ομάδας μπάσκετ του Ολυμπιακού, Βασίλης Σπανούλης και Γιώργος Πρίντεζης.

Πριν ακόμα ο κορονοϊός γίνει κομμάτι της ζωής μας και τεθούμε όλοι σε καραντίνα, οι δύο αρχηγοί του Ολυμπιακού, Βασίλης Σπανούλης και Γιώργος Πρίντεζης, επιδόθηκαν σε ένα παιχνίδι “Μάντεψε Ποιος”, με τον “Kill Bill” να παίρνει τη νίκη, αλλά το γέλιο να είναι ο μεγάλος νικητής της αναμέτρησης. 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα
Το Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ μεταφέρεται σε νέα ημερομηνία: «Έπεσε πείνα για τα κιλά αλλά πρέπει να το σεβαστούμε» δήλωσε ο «Iron Mike»
Στη συνέντευξή Τύπου του “BATTLE OF THE LEGENDS” έγινε γνωστό ότι το προγραμματισμένο event για τις 27 Ιουνίου τελικά μεταφέρεται σε άλλη ημερομηνία
ΦΩΤΟ ΜΑΡΚΟΣ ΧΟΥΖΟΥΡΗΣ