Αθλητικά

Οπαδοί του Άρη στα γραφεία της ΕΠΟ: «Πάρτε το χαμπάρι, με -6 δεν θα γίνει ΔΕΘ»

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι φίλοι του Άρη συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους, μετά την παραμονή τ5ου -6 στην ομάδα. Μετά την προ ημερών συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Θεσσαλονίκη, φίλοι της ομάδας από την Αθήνα έφτασαν στα γραφεία της ΕΠΟ.

Οπαδοί του Άρη από την Αθήνα έφτασαν έξω από τα γραφεία της ΕΠΟ και σήκωσαν το πανό που αναφέρει «-6 να είναι οι ώρες σας, δικαίωση στον Άρη».

Μάλιστα, στη σχετική ανάρτηση στα social media σχολίασαν χαρακτηριστικά:«Χορτάσαμε λόγια και υποσχέσεις. Η Έκθεση (σ.σ. ΔΕΘ) με -6 δεν θα γίνει, πάρτε το χαμπάρι, μην έρθετε άδικα. Όλοι στο δρόμο, αδέρφια, έχουμε πόλεμο».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα
Sports & Tourism Summit: Το πρώτο συνέδριο για την κοινωνική διάσταση αθλητισμού και τουρισμού στις 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου στο Christmas Theater
Η διοργάνωση αποτελεί μια νέα, μεγάλης κλίμακας πρωτοβουλία, με τη συμμετοχή κορυφαίων ομιλητών, στοχεύοντας στην ανάδειξη και τον επαναπροσδιορισμό της σχέσης μεταξύ αθλητισμού και τουρισμού
Sports & Tourism Summit: Το πρώτο συνέδριο για την κοινωνική διάσταση αθλητισμού και τουρισμού στις 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου στο Christmas Theater